Raspberry Pi و اینترنتی کردن اشیا

Raspberry Pi و اینترنتی کردن اشیا

Raspberry Pi قصد دارد اینترنتی کردن اشیا را با تولید انبوه برد های سفارشی گسترش دهد.

Pi جاسازی شده
مخترع Raspberry Pi، ابن آپتون پیش بینی می کند که تجارت های کوچک از نسخه های سفارشی میکروکامپیوتر ها، برای استفاده در گجت هایی مانند مدیا پلیر ها یا دیگر قطب های خودکار خانه که با دیگر گجت های خانه ارتباط برقرار می کنند، استقبال خواهند کرد.
در حالی که سفارش انبوه برد های سفارشی Pi خیلی مورد علاقه شرکت های عظیم مثل سامسونگ یا مایکروسافت نیست، سازمان Raspberry Pi امیدوار است که سازمان های در سطح کیک استارتر که به دنبال کامپیوتر برای اینترنتی کردن اشیا گجت هایشان هستند به آن ها مراجعه کنند. این سفارشی سازی همچنین شامل اضافه یا حذف درگاه های ارتباطی است ، تا Pi را بیشتر برای اهداف سفارشی سازی مناسب می کند.
Element 14 که شریک قدیمی Pi است، اخیرا دو شرکت مهندسی را به دست آورده است، AVID  و Embest، که با تکیه بر آن ها به مسائل مهدنسی مکانیک رسیدگی می کند و برد های سفارشی Pi را تولید می کند.
ریچارد کورتین از Element 14 گفت که این مساله که شرکت های بزرگ  بخواهند نیز تکنولوژی خود را با استفاده از Raspberry Pi بسازند، اولویت اول این شرکت خواهد بود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر