ساخت مجدد گلکسی A5 و گلکسی A3

ساخت مجدد گلکسی A5 و گلکسی A3


خبرها و بنچمارک های موجود از این حکایت می کنند که سامسونگ در نظر دارد ورژن های بروزشده گوشی های هوشمند رنج متوسط گلکسی A5 و گلکسی A3 را دوباره به بازار بفرستد . این گوشی های هوشمند از نظر سخت افزار و طراحی ظاهری بروز رسانی شده اند .

لیست مشخصات این دو دستگاه توسط GFXBench منتشر شده است . طبق این لیست ها ، گلکسی 5 (SM-A510) از یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080p و یک پردازشگر هشت هسته ای Cotex-A57 یا A53 Exynos 7 بهره می برد . این گوشی هوشمند به GPU ARM Mali-T720 ، رم 2GB ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5MP مجهز است . گلکسی A3 در مقایسه با گلکسی A5 یک گوشی ضعیف تر می باشد . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 4.7 اینچی 720p ، یک پردازشگر چهار هسته ای Cortex-A53 Exynos 7580 و یک رم 1.5GB بهره می برد . از دیگر مشخصات گلکسی A3 می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5MP این دستگاه اشاره کرد .

طراحی جدید

سازنده اسپیکر ها را در مدل های جدید به پایین گوشی منتقل کرده است ، دوربین ها و فلش های LED نیز فرم جدیدی یافته اند . از دیگر تغیرات ایجاد شده در طراحی این مدل ها می توان به کاور پشتی شیشه ای و یا صیقلی این دستگاه ها اشاره کرد . در زمینه نصب اسکنر اثر انگشت برروی این دستگاه ها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است . یکی از فناوری های سامسونگ Samsung Pay می باشد . سامسونگ در نظر دارد این فناوری را به میزان بیشتری در اختیار کاربران بگذارد بنابراین می توان انتظار داشت که گلکسی A3 و گلکسی A5 با این فناوری در اختیار کاربران قرا گیرند .

هدف از عرضه گوشی های سری گلکسی A انتقال احساس و ویژگی های گوشی های پرچم دار به گوشی های رنج متوسط سامسونگ بود . انتظار می رود نسل جدید گلکسی A3 و گلکسی A5 به خوبی بتوانند این ویژگی ها را در خود نشان دهند !

ZOKAEE299

ZOKAEE300

ZOKAEE301

ZOKAEE302

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر