تبلت جدید 199 دلاری K1 انویدیا ، یک تبلت پیشرفته با قیمت ارزان

تبلت جدید 199 دلاری K1 انویدیا ، یک تبلت پیشرفته با قیمت ارزان


یک تبلت اندروید برای گیمرها
انویدیا چند وقت پیش از تبلت جدید Shield K1 رونمایی کرد . بسیاری از ویژگی های این تبلت که مخصوص بازی ساخته شده است مشابه ویژگی های مدل اولیه تبلت شیلد می باشد که قیمتی معادل 299 دلار داشت ، البته این تبلت جدید کمی حجیم تر است و با قیمتی متفاوت عرضه می گردد . این دستگاه که تنها در مدل 16GB Wi-Fi به بازار می آید قیمتی برابر با 199 دلار دارد .

چند وقت پیش که در یکی از خبرها به بررسی بهترین تبلت برای اجرای بازی های موبایل پرداخته شده بود ، تبلت شیلد انویدیا به عنوان یکی از بهترین دستگاه ها لقب گرفت . شیلد که اولین تبلت ساخته شده انویدیا می باشد علاوه بر این که ویژگی های یک تبلت پیشرفته اندروید را در خود داشت ، از قابلیت هایی بهره می برد که مخصوص یک بازی پیشرفته بود .

یکی از ویژگی های این تبلت ، قابلیت اجرای بازی از شبکه کلود Grid انویدیا و یا یک رایانه شخصی دارای کارت گرافیک GeForce بود که تبلت شیلد را در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود و مشابه به یک تبلت خاص مبدل می کرد .تبلت جدید K1 شیلد همه این ویژگی ها را دارد .

همان طور که از نام دستگاه مشخص است در ساخت این تبلت نیز از پردازشگر Tegra K1 انویدیا استفاده شده است ، پردازشگری که در مدل اولیه شیلد نیز به کار رفته بود . این تراشه ترکیبی از یک پردازشگر چهار هسته ای 2.2GHz Cortex-A15 و یک تراشه GPU 192-core GeForce Kepler  می باشد . این پردازشگر در حال حاضر قدرتمند ترین تراشه در تست های بنچمارک اندروید و تست های اجرای بازی است .

شیلد جدید به یک نمایشگر 8 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل مجهز است که چگالی پیکسلی 283 را در اختیار کاربر می گذارد و Tegra K1 را قادر می سازد تا عملکرد خوبی را از خود در اجرای بازی های سنگین 3 بعدی نشان دهد .

K1 در مقایسه با مدل اولیه تغییرات کمی در زمینه طراحی به خود دیده است . یکی از این ویژگی ها حذف جای قلم در شاسی جدید می باشد . نکته دیگر این است که تبلت جدید با شارژر صادر نمی گردد . همه این تغییرات باعث شده است که K1 با قیمتی ارزان تر به بازار عرضه شود . برخی از تجهیزات ساخته شده برای این تبلت ShieldDirect Stylus 2 ، کاور مغناطیسی صفحه کلید و دستگاه فرمان شیلد می باشد . این تجهیزات به ترتیب با قیمت 19.99 دلار ، 39.99 دلار و 59.99 دلار به بازار می آیند . سیستم عامل این تبلت اندروید 5.0 است که در آینده ای نه چندان دور بروزرسانی می گردد .

ZOKAIEE339

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر