مایکروسافت استور ویندوز 10 را آپدیت کرد

مایکروسافت استور ویندوز 10 را آپدیت کرد


امروز استور ویندوز آپدیت کوچک دیگری دریافت کرد و ویژگی های جزیی به آن افزوده شد و امکان تازه ای برای خریداران اپلیکیشن ها فراهم آورد.استور یونیورسال مایکروسافت در هفته های اخیر آپدیت های متعددی دریافت کرده است.

یکی از تغییرات قابل مشاهده اضافه کردن فیلتری تازه برای جستجو در استور است.این امکان جدید لیستی از محصولات پیشنهادی مربوط به واژه ای که کاربر جستجو می کند را نشان می دهد.برای مثال، اگر کاربر بتمن را جستجو کند،در زیر نوار جستجو اپلیکیشن،فیلم،موزیک و ... که با بتمن مرتبط است را نشان می دهد.

ویژگی تازه ی دیگر استور برای اپلیکیشن های غیر رایگان است،از این پس کاربران می توانند این برنامه ها را به صورت آزمایشی و رایگان امتحان کنند و اگر از نتیجه راضی بودند آن را خریداری کنند و این یک کمک ویژگی بزرگ برای خریدارن دیجیتالی محسوب می شود.کافی است گزینه ی Try را انتخاب کنند.تغییر دیگری در طبقه بندی اپلیکیشن ها داده شده است و از این بعد مایکروسافت جزئیات بیش تری از اپلیکیشن ها را عرضه می کند،به این صورت که اگر بخش های از آن برنامه رایگان نباشد،هزینه های مربوط به آن را به طور واضح مشخص می کند و قبل از دانلود برنامه کاربر می تواند از آن ها با خبر شود.

همچنین مایکروسافت به تازگی استوری مختص به کاربران حرفه ای تر راه اندازی کرده است و این استور کمک فراوانی به بیزنسمن ها، کارابران آی تی،مدیران،توسعه دهندگان خواهد کرد.این ویژگی با آپدیت بزرگ نوامبر ویندوز 10 در دسترس قرار گرفت. این استور کمک فراوانی به توسعه ی اپلیکیشن ها و ایجاد بازار کار خواهد کرد و مطمئنا به تدریج در میان کاربران گسترش می یابد.

برای عضویت و اطلاعات بیش تر در مورد استور بیزینس مایکروسافت از این لینک استفاده کنید.

 

تخفیف بزرگ یونیورسال

اگر از آن دسته افراد هستید که تا کنون هزینه های برخی اپلیکیشن های ویندوز 10 برایتان زیاد بوده است،خبر خوب برای شما تخفیف بزرگ برخی از اپلیکیشن های ویندوز 10 است که برای بلک فرایدی Black Friday در نظر گرفته شده است. Black Friday یا جمعه سیاه اصطلاحا به روزی گفته می شود که مردم امریکا بعد از روز شکرگذاری یا Thanksgiving که آخرین پنجشنبه ماه نوامبر است، نام گذاری کرده اند. این روز سرآغاز خریدهای کریسمس بوده و روز تعطیلی نیست اما با توجه به سنت هایی که کشورهای آمریکای شمالی از قبل داشته اند، کارمندان ادارات این اجازه را پیدا می کنند که در این روز به خریدهای خود بپردازند. در Black Friday اجناس فروشگاه ها تخفیف های عمده ای می خورند.در همین راستا استورهای مختلف مانند استور یونیورسال مایکروسافت تخفیف هایی برای برخی از اپلیکیشن ها تعیین می کنند.قیمتی که مایکروسافت برای هر یک تعیین کرده است،10 سنت است و در واقع برای برخی از این اپلیکیشن ها قیمت ناچیزی است.محدودیت خریدی وجود ندارد.لیست برنامه هایی که برای ایکس باکس تخفیف خورده اند در قسمت پایین مشخص است:

Xbox Live Games:

Hitman Go
A World of Keflings
Disney Fairies Hidden Treasure
4 Elements II
Bejeweled Live
Angry Birds Space
Angry Birds Star Wars
Assassin’s Creed Pirates
Reckless Racing Ultimate
Ilomilo Plus
Rayman Fiesta Run
Monster Island
Shark Dash
Gravity Guy

Non-Xbox Live Games:

Where is My Water?
Carcassonne
Toca Cars
Riptide GP2
Defense Zone 2
Bloons TD5
Moorhuhn
Chimpact
Mini Motor Racing
Rabbids Big Bang
Bridge Constructor
Mahjong Secrets HD
Fairway Solitaire by Big Fish
Solitaire Mystery Four Seasons
Train Sim
Enigmatis The Ghosts of Maple Creek
Extreme Landings Pro
The Ghost Archives: Haunting of Shady Valley HD
The Great Unknown: Houdini’s Castle
Dark Arcana: The Carnival
Grim Legends: The Forsaken Bride
Farming Simulator

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر