مایکروسافت در تلاش برای متقاعد کردن شما برای سوئیچ به ویندوزفون ها

مایکروسافت در تلاش برای متقاعد کردن شما برای سوئیچ به ویندوزفون ها


مایکروسافت در تلاش است تا به روشی مسیر کاربران اندرویدی را به سمت ویندوزفون ها تغییر دهد. مایکروسافت یک برنامه اندرویدی جدید عرضه کرده است که نشان می دهد برای هر برنامه اندرویدی چه برنامه ویندوز فونی معادلی وجود دارد.


این برنامه که AppComparison نامیده می شود، برنامه های نصب شده بر روی گوشی شما را بررسی می کند و آنها را با آنچه که در فروشگاه مایکروسافت موجود است، مقایسه می کند. اگر برنامه ای نظیر آن برنامه وجود داشته باشد، اعلام می کند و اگر وجود نداشته باشد، در میان برنامه های مایکروسافت جستجو می کند تا جایگزینی بیابد. برای مثال، نت فلیکس را به جای Amazon Instant Video توصیه می کند.
آنچه که جلب توجه می کند، اقرار مایکروسافت به ضعف خود در نداشتن بسیاری از برنامه های پلتفرم موبایل است. تحلیلگران دلیل عدم استقبال مردم از ویندوزفون ها را نبود اپلیکیشن های زیاد و از سوی دیگر عدم وجود اپلیکیشن های ویندوزفونی را استقبال کم از این گوشی ها می دانند. حال این اپلیکیشن جدید در تلاش است تا این مشکل را به گونه ای حل کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر