آپدیت تنظیمات مربوط به تاچ در ویندوز 10 موبایل (اینسایدری)

آپدیت تنظیمات مربوط به تاچ در ویندوز 10 موبایل (اینسایدری)


به زودی ویندوز 10 موبایل منتشر خواهد شد.ویندوز 10 موبایل فعلا در دسترس تعدادی محدود از افراد است که عضو اینسایدر هستند.این روزها اینسایدری ها شاهد آپدیت ها و بیلدهای مختلف هستند.ویندوز 10 موبایل درآستانه ی تکمیل است.

چند هفته ای است که بیلدها و آپدیت های مختلفی برای ویندوز 10 موبایل اینسایدر منتشر می شود و همین دلیل بزرگی است که خبر از نزدیک بودن تاریخ انتشار ویندوز 10 موبایل دارد.ظاهرا این سیستم عامل تقریبا آماده است.در برخی از بخش های این سیستم عامل رابط کاربری مشابه با ویندوز 8.1 را شاهد هستیم.خوشبختانه با تلاشی که از تیم ویندوز 10 موبایل مایکروسافت شاهد هستیم انتظار می رود که این بخش ها هم تغییر یابند و ظاهری همانند ویندوز 10 داشته باشند.در اسکرین شات و خبری که امروز منتشر شد،مشخص شد مایکروسافت صفحه ی تنظیمات مربوط به تاچ را آپدیت کرده است و ظاهرا آن پیش از پیش شبیه فرمت ویندوز 10 شده است.

ayaz132

وب سایت wmpoweruser که به صورت تخصصی در مورد ویندوز 10 فعالیت و خبر رسانی می کند اعلام کرده است که احتمالا به زودی مایکروسافت تنظیمات مربوط به تنظیمات گلنس " Glance" را هم آپدیت خواهد کرد و اسکرین شاتی را هم که در پایین مشاهده می کنید،تغییراتی است که کاربران در آینده آپدیت آن را دریافت خواهند کرد و این وب سایت پیشاپیش آن را منتشر کرده است.صفحه ی گلنس یا بهتر بگوییم ویژگی گلنس در ویندوز، ویژگی است که باعث می شد هنگامی که گوشی در حالت قفل قرار دارد، بر روی صفحه نمایش گوشی، ساعت و آیکون نوتیفیکیشن ها به نمایش درآید.برای قفل کردن گوشی نیز تنها کافی است بر روی صفحه نمایش دو بار تپ نمایید.

ayaz133

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر