عرضه نسل دوم گوشی های گلکسی A5

عرضه نسل دوم گوشی های گلکسی A5


گوشی گلکسی A5، از سری گلکسی A سامسونگ است که مدت زمانی از عرضه آن گذشته و دیگر گوشی های این سری گلکسی A3،  گلکسی A7 و گلکسی A8 می باشد که گفته شده بود نسل دوم این گوشی ها در راهند. حال نسل دوم این سه گوشی در لیست نمایندگی های چینی مشاهده شده اند. گوشی نسل دوم گلکسی A5 یکی از این گوشی هاست.


این گوشی نسل دومی گلکسی A5، از نمایندگی چینی TENNA مجوز گرفته است. این دستگاه یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه 5.2 اینچ و رزولوشن 1920 در 1080 دارد که یک شیشه گوریلا نیز بر روی آن قرار گرفته است. سیستم روی تراشه این گوشی هشته هسته ای و از برند اکسینوس می باشد. مدل دقیق این تراشه مشخص نشده است. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن پنج مگاپیکسلی است. رم گوشی 2 گیگابایتی و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی می باشد. سیستم عامل این گوشی نسل دومی نیز اندروید لولی پاپ 5.1.1 می باشد که در سال آینده به اندروید 6 مارشمالو بروز خواهد شد.
در لیست TENNA آمده است که این گوشی به رنگ های نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. ضخامت گوشی 6.9 میلیمتر و وزن آن 145 گرم و بدنه گوشی نیز تمام فلز است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر