مایکروسافت مشکل ویندوز موبایل 8.1 رفع کرد

مایکروسافت مشکل ویندوز موبایل 8.1 رفع کرد


هفته ای که گذشت استور ویندوزفون دچار مشکلات متعددی در طول شبانه روز شده بود و کابران نمی توانستند به برخی امکانات مانند جستجوی اپلیکیشن و یا دانلود اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

این روزها که به انتشار ویندوز 10 موبایل نزدیک می شویم برخی نارسانایی ها در سرویس های مایکروسافت دور از انتظار نیست چند روز پیش گزارش هایی مبنی بر خطا در استور ویندوز موبایل 8.1 وجود داشت و امروز مایکروسافت اعلام کرد این مشکل رسما حل شده است.یک باگ این مشکل را به وجود آورده بود که با تمهیداتی که مایکروسافت و تیم فنی آن پیش گرفت مشکل حل شده است و این مشکل بیش تر در مورد اپلیکیشن هایی بود که به صورت یونیورسال وجود دارند.البته این مشکل در استور اینسایدری های ویندوز 10 موبایل هم وجود داشته است.به هر حال توسعه دهندگان مایکروسافت قول داده اند که کم تر از این مشکل ها به وجود آید و اشاره کرده اند که تمام تلاش خود را می کنند تا ویندوز 10 موبایل کم ترین باگ را داشته باشد و سرویس های آن منظم خدمات دهی کنند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر