اسکایپ برای ویندوز دسکتاپ آپدیت شد

اسکایپ برای ویندوز دسکتاپ آپدیت شد


نرم افزار ارتباطی محبوب اسکایپ برای ویندوز دسکتاپ آپدیت تازه ای دریافت کرده است و دو ویژگی جدید اما جزئی به آن افزوده شده است.کاربران اسکایپ به تدریج این آپدیت را از امروز دریافت خواهند کرد.

امروز مایکروسافت نرم افزار اسکایپ را برای ویندوزی ها آپدیت کرد و ویژگی تازه ای به آن افزود.یکی از این ویژگی ها media toolbar و دیگری پیش نمایش URL است.آخرین آپدیت اسکایپ ورژن 7.16 است.مایکروسافت اعلام کرده است که دیگر اشتراک گذاری زمان زیادی نخواهد گرفت.با ویژگی نوار ابزاری جدیدی که مایکروسافت برای اسکایپ در نظر گرفته است،کاربران از این پس می توانند به سرعت عکس ها،فایل ها و ویدیو ها را به اشتراک بگذارند.نوار URL نیز به کاربران اجازه می دهد تا آدرس لینکی را که می خواهند در آن قسمت کپی کرده و برای فردی که می خواهند ارسال کنند و آن سایت به صورت پیش نمایش عکس  یا  ویدیو نشان داده خواهد شد.زمانی که کاربران این آپدیت را دریافت کنند به راحتی می توانند تفاوت را در سرعت ارسال حس کنند.

mediatoolbarayaz

 

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر