برترین تبلت ها برای کودکان

برترین تبلت ها برای کودکان

 

با وجود این iPad تنها دستگاه موجود در بازار نیست که توجه کودکان را به خود جلب می کند . برخی از سازندگان نظیر آمازون نیز دستگاه هایی مانند کیندل فایر (Kindle Fire) را مخصوص کودکان به بازار فرستاده اند علاوه بر این شرکت های سازنده اسباب بازی نیز به ساخت تبلت هایی روی آورده اند که می توانند ضربه و سقوط را تحمل کنند . اگر کودکان شما مدام از تبلت شما استفاده می کنند این خبر به شما کمک می کند تا برای آن ها یک دستگاه خوب تهیه کنید .

1- آمازون فایر کید ادیشن (Amazon Fire Kids Edition)

ZAKAIEE459

در ماه سپتامبر ( 10 شهریور تا 8 مهر ) آمازون از مدل فایر کید ادیشن رونمایی کرد . این دستگاه با گارانتی دو ساله و یک قاب مقاوم در اختیار خریدار گذاشته خواهد شد. این تبلت 99 دلاری هم اکنون در کلیپ های موجود در یوتیوب و 20000 سایت مختلف ظاهر شده است . آمازون در نظر دارد تبلت جدید 7 اینچی خود را در تاریخ 22 دسامبر ( 1 دی ماه ) به بازار عرضه کند اما در صورتی که نخواهید تا آن زمان منتظر بمانید می توانید مدل 6 اینچی HD فایر کید ادیشن را هم اکنون از بازار خریداری کنید .

2- آمازون فایر (Amazon Fire)

ZAKAIEE460

اگر به دنبال یک تبلت کودکانه نیستید می توانید محصول دیگر آمازون را در اختیار داشته باشید که قیمت ارزان تری هم دارد . آمازون فایر 7 اینچی که در سایت آمازون با قیمت 49.9 دلار عرضه می گردد مشخصات بسیار پیشرفته و نرم افزارهای بسیار جدیدی ندارد اما می تواند فایل های چند رسانه ای کاربر را به راحتی برای او پخش کند . کاربر می تواند از طریق فری تایم (FreeTime) یک حساب کاربری در این تبلت برای کودک خود ایجاد کند تا نرم افزارها و برنامه های نیکلادئون ، دیزنی (Disney) و جنگ ستارگان (Star Wars) را در اختیار او بگذارد . خرید اشتراک ماهیانه برای کودکان به منظور دسترسی به این امکانات با پرداخت 2.99 دلار صورت می گیرد .

3- آمازون فایر Amazon Fire HD 8

ZAKAIEE461

این تبلت با قیمت 149.99 دلار در سایت آمازون به فروش می رسد اما مشخصات فنی پیشرفته تری دارد . آمازون فایر HD 8 از یک نمایشگر 8 اینچی 1,280 در 800 پیکسلی و یک پردازشگر چهار هسته ای 1.5 GHz بهره می برد و در رنگ های سیاه ، آبی ، قرمز و نارنجی دربازار عرضه می گردد .

4- اپل آی پد مینی 4 (Apple iPad mini 4)

ZAKAIEE462

اگر به دنبال یک تبلت پیشرفته هستید می توانید آی پد مینی 4 را با قیمت 389 دلار خریداری نمایید . مینی 4 یک تبلت ارزان قیمت نیست اما کیفیت ساخت بالایی دارد و نرم افزارهای زیادی را پشتیبانی می کند . اپل مدل 2iPad mini را نیز هنوز با قیمت 189 دلار در بازار عرضه می کند .

5- اپل آی پد ایر 2 (Apple iPad Air 2 )

ZAKAIEE463

ایر 2 یک تبلت 369 پوندی باریک بسیار قدرتمند می باشد که استفاده از آن بسیار آسان است و نرم افزارهای زیادی را پشتیبانی می کند . این تبلت قرار است در رنگ طلایی به بازار عرضه شود .

6- سامسونگ گلکسی تب 3 کیدس (Samsung Galaxy Tab 3 Kids)

ZAKAIEE464

این تبلت طراحی بسیاری زیبایی دارد و از سیستم عامل اندروید بهره می برد . این دستگاه در هنگام عرضه قیمت بالایی داشت اما هم اکنون با قیمت کمتر از 200 دلار در بازار فروخته می شود .

7- سامسونگ گلکسی تب 2 اس 2.8 (Samsung Galaxy Tab S2 8.0)

ZAKAIEE465

این تبلت جانشین مدل گلکسی تب اس می باشد که 300 پوند قیمت دارد و از کارایی ، طراحی بهتر و همچنین یک دوربین قدرتمندتر بهره می برد .

8- ایسوس زن پد اس 8 (Asus ZenPad S 8.0)

ZAKAIEE466

زن پد اس اندروید 169.99 پوندی ترکیبی از قیمت خوب و مشخصات فنی مناسب می باشد که از نظر کارایی با تبلت های اندروید گران تری نیز برابری می کند .

9- لیپ فراگ اپیک (LeapFrog Epic)

ZAKAIEE467

این دستگاه 7 اینچی که برای رده سنی 3 تا 9 سال طراحی شده است از ماه آگوست ( 10 مرداد تا 9 شهریور ) به بازار عرضه می شود . اپیک 128 دلار قیمت دارد و به یک پردازشگر 4 هسته ای 1.3GHz ، حافظه داخلی 16GB با قابلیت ارتقاء با کارت حافظه SD ، دوربین اصلی و دوربین ثانویه و وای فای 802.11 b/g/n مجهز است . لیپ فراگ اپیک را با یک نمایشگر مقاوم LCD ، ضربه گیرهای جداشدنی صورتی و سبز رنگ و 20 نرم افزار عالی خود به کاربر عرضه می کند .

10- لیپ پد 3 لرنینگ تبلت (LeapPad3 Learning Tablet)

ZAKAIEE468

این تبلت 5 اینچی از یک نمایشگر خازنی ، وای فای ، یک پردازشگر 4 هسته ای 1000MHz ، یک دوربین اصلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی و ضبط کننده فیلم 480p سود می برد . لیپ پد 3 به یک باتری شارژ پذیر مجهز است که 6 ساعت آن را روشن نگه می دارد . این تبلت در سه رنگ عرضه شده است و 88 دلار قیمت دارد .

11- فوهو نبی پس تب (Fuhu nabi Pass Tab)

ZAKAIEE469

فوهو این تبلت را از اوایل امسال با قیمت 93.99 پوند به بازار عرضه کرد . فوهو گفته است که در صورت شکسته شدن تبلت آن را بدون هیچ سوالی با یک دستگاه نو جایگزین می کنید .

12- ایسوس ویو تب نوت 8 (Asus VivoTab Note 8)

ZAKAIEE470

اگر به دنبال یک تبلت بزرگ تر از آی پد مینی هستید که بتوانید از سیستم عامل ویندوز آن استفاده کنید می توانید نوت 8 را با قیمت 288 دلار خریداری کنید . این تبلت 8 اینچی با یک قلم ، مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت آفیس و نرم افزارهای کنترلی مناسبی به بازار عرضه شده است .

13- نکسوس 9 (Nexus 9)

ZAKAIEE471

گوگل سال گذشته نکسوس 7 را با مدل 8.98 اینچی نکسوس 9 جایگزین کرد . نکسوس 9 یک تبلت 283.99 پوندی مجهز به سیستم عامل مارشمالو می باشد که کیفیت ساخت خوبی دارد و به یک پردازشگر قدرتمند نیز مجهز است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر