سامسونگ از مایع خنک کننده در گلکسی S7 استفاده خواهد کرد

سامسونگ از مایع خنک کننده در گلکسی S7 استفاده خواهد کرد


گرمای بیش از حد گوشی، معضلی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند. این داغی غیر معمول، باطری گوشی را خراب می کند، انگشت ها را اذیت می کند و آسیب هایی جدی به مدارات داخلی دستگاه شما وارد می کند. براساس شایعه جدیدی در چین، سامسونگ قصد دارد تا مایع خنک کننده به گوشی های جدید خود اضافه کند.


کامپیوترهای مختص بازی و سرعت بخش های تجهیزات کامپیوتری با استفاده از لوله های مایع در اطراف اجزای کامپیوتر به منظور پایین آوردن دما، آشنایی دارند ولی استفاده از همین تکنولوژی در یک گوشی هوشمند باریک، یک مسئله جدی محسوب می شود.
اگر این تولید کننده کره ای بتواند بر این چالش فائق آید، می تواند سخت افزارهای قوی تری را نیز در گوشی گلکسی S7 و دیگر گوشی های خود قرار دهد. مسئله داغی بیش از حد، یکی از مشکلات مطرح در مورد گوشی های سال 2015 بوده است و مسلما کسی تمایل ندارد تا در سال آینده هم با این موضوع دست به گریبان شود.
البته این کار پیش از این هم انجام شده است. هر دو گوشی اکسپریا Z5 و لومیا 950 XL دارای سیستم های مایع سرد کننده داخلی هستند، بنابراین مهندسین سامسونگ معتقدند که چنین کاری امکانپذیر است، حال باید این کار به صورتی انجام شود که هزینه زیادی را متحمل نشود.
بر اساس شایعه ها و گزارش هایی که تاکنون از این گوشی منتشر شده، دوربین گوشی ارتقا پیدا کرده، اسلات کارت میکروSD و شیشه صفحه نمایش آن نیز تغییر کرده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر