برای هولولنز ایده‌ای دارید؟ مایکروسافت آن را به حقیقت تبدیل می کنند!

برای هولولنز ایده‌ای دارید؟ مایکروسافت آن را به حقیقت تبدیل می کنند!


به گزارش دیجی رو: آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که از هولولنز مایکروسافت چه استفاده‌‌ای می‌توان کرد و یا ایده‌ای برای آن به فکر شما خطور کرده است؟ خوب اگر ایده‌ای دارید شاید مایکروسافت بتواند کاری کند تا ایده شما به حقیقت تبدیل شود.غول نرم افزاری دنیا سیستمی به نام Share Your Idea ( ایده خودتو به اشتراک بگذار) پیاده کرده است تا ارتباطی میان توسعه دهندگان خود و مردم ایجاد کرده باشد. مایکروسافت تا 11 ژانویه سال 2016 این فرصت فراهم کرده است تا کسانی که ایده ساخت اپلیکیشنی برای هولولنز را دارند بتوانند آن را به گوش توسعه‌دهندگان برسانند.

مایکروسافت در وب سایت خود بخشی ایجاده کرده است تا کاربران به راحتی ایده خود را با دیگران به اشتراگ بگذارند. شما از طریق این بخش می توانید ایده های ثبت شده دیگران را ببینید و یا ایده جدیدی ثبت کنید.

در نهایت شما می‌توانید ایده جدیدی ثبت کنید و یا ایده دیگران را مشاهده نمایید. در هر صورت این امکان فراهم شده تا بتوانید با اشتراک‌گذاری این ایده‌ها و گرفتن رای مثبت از دیگر کاربران شانس برنده شدن‌شان را بیشتر کرده تا توسعه دهندگان مایکروسافت آن‌ها را به حقیقت تبدیل کنند.

البته در نگاه اول شاید این ژست بشر دوستانه به‌‌نظر برسد اما در حقیقت اینطور نیست چرا که مایکروسافت می خواهد با این کار اپلیکیشن های مخصوص هولولنز را افزایش دهد و به طور حتم ایده‌ی شما می‌تواند این راه را برای این کمپانی هموارتر کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر