توسعه و فروش گوشی های سیستم عامل فایرفاکس متوقف شد

توسعه و فروش گوشی های سیستم عامل فایرفاکس متوقف شد


پایان گوشی های هوشمند با سیستم عامل فایرفاکس فرا رسیده است. موزیلا امروز اعلام کرد که به تجربه گوشی های هوشمند خود پایان خواهد داد و احتمالا توسعه و فروش این گوشی ها با سیستم عامل فایرفاکس را متوقف می کند. این شرکت قصد دارد تا با دستگاه های دیگر متصل به اینترنت و شبکه های اینترنت اشیا کار کند و در آن زمینه به کسب تجربه ادامه دهد.


موزیلا نوشته است: "ما افتخار می کنیم که مزیت های سیستم عامل فایرفاکس به پلتفرم وب افزوده شده و ما مایلیم تا تجربیات خود را در دیگر دستگاه های متصل به اینترنت هم آزمایش کنیم. هرچیزی که ما می سازیم ، یک پروژه متن باز خواهد بود و بر روی تجربه کاربری و ساخت ابزارهایی برای رشد سیستم تمرکز دارد."
سیستم عامل فایرفاکس در سال 2013، با هدف توسعه دنیای وب و سازگاری با گوشی های قیمت پایین انجام شد. موزیلا در این سیستم عامل بر یک پلتفرم وب و نیز اپلیکیشن های وب تکیه داشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر