بهترین گوشی های جدید سال 2016

بهترین گوشی های  جدید سال 2016

 
برخی از گوشی هایی که سال 2016 به بازار می آیند ، ارزش آن را دارند که برای خریدنشان صبر کنیم . این دستگاه ها بهترین موبایل های سال 2016 هستند که بهترین گوشی های  اندروید ، بهترین آیفون ها، بهترین ویندوز فون ها و بهترین گوشی های جدید سامسونگ ، سونی ، ال چی ، اچ تی سی و برخی از دیگر سازندگان را شامل می شود .در این خبر لیستی از برخی از گوشی های جالب اندروید و آیفون جدید که سال آینده به بازار می آیند تهیه شده است .

اپل آیفون7

 

ZAKAIEE501

آیفون 7 گوشی پرچم دار جدید اپل برای سال 2016 خواهد بود که طبق سنت قدیمی سازنده خود در ماه سپتامبر ( 10 شهریور تا 8 مهر ) به بازار عرضه می گردد . اگرچه که هنوز زمان زیادی تا شروع عرضه این گوشی هوشمند باقی مانده است ، شایعات زیادی در مورد آن به گوش می رسد . طبق این شایعات تغییرات زیادی در مدل جدید از نظر طراحی ایجاد شده است . گفته می شود که این دستگاه از یک جک هدفون D-jack کاملا جدید ، قابلیت ضد آب و eSIM بهره می برد . شایعات زیادی در مورد نمایشگر این گوشی هوشمند به گوش می رسد اما هنوز دقیقا معلوم نیست که نمایشگر این دستگاه چه ویژگی هایی دارد اما فرض مسلم این است که آیفون جدید از همیشه سریع تر است زیرا از یک پردازشگر A10 ، یک پردازشگر کمکی M10 و یک رم 2GB بهره می برد .

آیفون 7 پلاس

ZAKAIEE502

آیفون 7 پلاس بهترین آیفونی خواهد بود که تا سال 2016 عرضه شده است زیرا بسیاری از ویژگی های آن ارتقاء یافته اند به طور مثال این دستگاه به یک پردازشگر A10 ، یک پردازشگر کمکی M10 و یک رم 2GB مجهز است . گفته می شود که اندازه این گوشی هوشمند تغییر نکرده اما نمایشگر با یک نمایشگر 5.7 اینچی جایگزین شده است ، این جایگزینی با استفاده از نمایشگر های جداری و یا لبه به لبه ممکن می باشد . می توان انتظار داشت که میزان رزولوشن نمایشگر نیز بهبود یافته باشد . این گوشی هوشمند مانند برادر کوچک تر خود به طور استاندارد از کانکتور هدفون D-jack و قابلیت ضد آبی بهره می برد .

اچ تی سی وانM10

ZAKAIEE503

از آنجایی که اچ تی سی از مدل A9 در ماه اکتبر ( 9 مهر تا 9 آبان ) رونمایی کرد می توان انتظار داشت که مدلی که در سال 2016 به بازار عرضه می شود M10 باشد . اچ تی سی معمولا قبل از شروع نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress ) که در ماه مارس ( 11 اسفند تا 11 فروردین ) برگذار می شود از گوشی های خود رونمایی می کند . رئیس اچ تی سی گفته است که پیشرفت های زیادی در اپتکارات و طراحی گوشی های این سازنده که در سال بعد به بازار می آیند حاصل شده است . یکی از نقاط ضعف گوشی های اچ تی سی در مقابل دیگر محصولات موجود در بازار نمایشگرهای آن ها می باشد از این رو انتظار می رود که در مدل های جدید در کنار ارتقاء کارایی کلی دستگاه ، این عیب نیز برطرف شده باشد .

ال جی G5

ZAKAIEE504

مدت زیادی از عرضه مدل G4 نمی گذرد اما با این حال مدل G5 نیز تا پایان بهار سال 2016 به بازار می آید . اطلاعات زیادی در مورد گوشی پرچم دار جدید ال جی منتشر نشده است اما گفته می شود که ال جی در حال همکاری با شرکت Irience می باشد تا بتواند G5 را به اسکنر عنبیه چشم مجهز سازد . این یک تغییر بزرگ است زیرا G4 حتی اسکنر اثر انگشت هم نداشت . البته تجهیز گوشی ها به این قابلیت پدیده جدیدی نیست زیرا گوشی آیرون UMI نیز از همین فناوری بهره می برد . تنها تغییر موجود در این قضیه این است که اسکنر اثر انگشت برای اولین بار است که در اختیار کاربران انگلیسی قرار می گیرد .

ال جی G Flex 3

ZAKAIEE505

G Flex 2یک گوشی هوشمند بود که ظاهری منحنی شکل داشت و از موادی ساخته شده بود که به طور خودکار خط و خش ها را از بین می برد . با این وجود مدل جدید از Flex 2 نیز جالب تر است زیرا گفته می شود که ال جی در نظر دارد آن را با یک بدنه کاملا فلزی و طراحی خیلی زیبا به بازار بفرستد . انتظار می رود که گوشی هوشمند جدید به یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 ، رم 4GB ، حافظه قابل ارتقاء 32GB ، باتری 3500mAh ، اسکنر اثر انگشت و دوربین های 20.7/8Mp مجهز باشد . اگرچه این اطلاعات هنوز توسط ال جی تایید نشده است انتظار می رود که مدل G Flex 3 در اوایل سال 2016 ، احتمالا در CES 2016 با قیمت 500 پوند در معرض عموم قرار گیرد .

ال جیV10

 

ZAKAIEE506

مدل جدید از نظر مشخصات به مدل G4 Pro شبیه است اما با نام V10 به بازار عرضه می شود . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر دوگانه QHD ، دو دوربین ثانویه ، قابلیت دستی  ضبط فیلم و پشتیبانی کارت حافظه تا سقف 2TB بهره می برد . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به حافظه داخلی 64GB ، باتری جدا شدنی 3,000mAh ، پردازشگر 6 هسته ای 808 ، رم 4GB و قابلیت 32-bit Hi-Fi DAC آن اشاره کرد . هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما انتظار می رود که ال جی این گوشی هوشمند را تا پایان سال 2015 به بازار بفرستد .

مایکروسافت سرفیس فون

ZAKAIEE507

شایعات موجود درباره سرفیس فون آنقدر کم است که برخی فکر می کنند این گوشی هوشمند تنها یک افسانه می باشد با وجود این خبرگزاری ویرد ( Wired ) گفته است که مایکروسافت برای ساخت گوشی جدید با شرکت وی پی فانوس پنی (VP Panos Panay ) همکاری می کند . اگر این گوشی هوشمند واقعا وجود داشته باشد در سال جدید با یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD AMOLED ، رم 4GB ، حافظه داخلی 64 و 128GB قابل ارتقاء ، پردازشگر 64 بیتی اینتل ، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی به بازار عرضه می گردد . ممکن است که این گوشی هوشمند به سرفیس پن و پورت USB نیز مجهز باشد .

نکست بیت رابین

ZAKAIEE508

محصولات کیک استارتر کیفیت چندانی ندارند اما رابین یک موفقیت برای این شرکت محسوب می شود که همه منتظر دیدن آن هستند . این شرکت در سال 2012 تاسیس شده و بیشتر در زمینه سیستم عامل اندروید فعالیت کرده است . به طور کلی می توان دامنه فعالیت های این شرکت را در همکاری در عرضه محصولاتی مانند G1 ، نکسوس ، اچ تی سی وان M8 و M8 خلاصه کرد . این گوشی هوشمند در ماه فوریه سال 2016 با قیمت 399 دلار به بازار خواهد شد . رابین از یک حافظه داخلی 32GB بهره می برد اما می تواند با انتقال فایل های کم کاربرد به سیستم ذخیره سازی ابری حافظه خود را بهینه سازی کند .

سامسونگ گلکسی S7 و S7 ادج

ZAKAIEE509

گلکسی S6 یک محصول بسیار خوب از طرف شرکت سامسونگ بود اما این شرکت معمولا به موفقیت های خود خیلی تکیه نمی کند و در نظر دارد در ماه مارس ( 11 اسفند تا 11 فروردین ) در کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress ) از محصول جدید گلکسی S7 خود در کنار گلکسی S7 ادج رونمایی کند . سامسونگ در گلکسی S6 پردازشگرهای اسنپدراگون را کنار گذاشت و از تراشه های اکسینوس استفاده کرد ، ممکن است که این روند در ساخت گوشی جدید نیز دنبال شود اما گفته می شود که سامسونگ پردازشگرهای اسنپدراگون 820 را روی مدل جدید تست کرده است . در واقع گفته می شد که سامسونگ با کوالکوم در ساخت پردازشگرهای 820 مجهز به تراشه های 3GHz Kyro CPU همکاری کرده است . از این گفته ها این گونه برداشت می شود که ممکن است S7 به Adreno 530 و رم 6 گیگابایتی LP-DDR4 مجهز باشد . انتظار می رود که S7 به یک نمایشگر 5.1 اینچی QHD سوپر AMOLED ، اسکنر اثر انگشت ، مانیتور ضربان قلب ، اندروید مارشمالو و TouchWiz مجهز باشد و در ماه آوریل 2016 ( 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) به بازار عرضه شود .

سونی اکسپریا Z6

 

ZAKAIEE510

سونی امسال پیشرفت های زیادی در بازار گوشی های هوشمند داشت و امید دارد که با عرضه Z6 موفقیت های بیشتری را کسب کند . اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند جدید منتشر نشده است اما از آنجایی که سونی سنت 6 ماه خود را کنار گذاشته است می توان انتظار داشت که اکسپریا Z6 در ماه سپتامبر سال آینده به بازار عرضه گردد . Z6 به اسکنر اثر انگشت و قابلیت مقاومت در برابر آب مجهز است اما گفته می شود که در مقایسه با مدل های پیشین تفاوت های جزیی شاخصی نیز دارد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر