دستگاه Dell VDI برای سازمان های کوچک

دستگاه Dell VDI برای سازمان های کوچک

دستگاه Dell VDI برایSMBs (موسسات کوچک و متوسط)باCitrix جدید و Microsoft wyseDell دستگاهی ساده با سایز متوسط است که با دو برنامه جدید، یکی برای محیط Citrix و دیگری برای مایکروسافت طراحی شده است. هفته گذشته برای Microsoft vWork Spaceدستگاه جدیدی در سالن کنفرانس مایکروسافت رونمایی شد. امروز Dellخبر از بروز رسانیDell wyse Manager (WDM) وFoglight برای نرم افزار Virtualizationرا می دهد.


برنامه جدید wyse شامل تمام سخت افزار های لازم، ذخیره سازی ، نرم افزار ،hypervisior و حتی مجوز برای تعداد کاربران می باشد. قبل از اینکه دستگاه به دست کاربران برسد برنامه هایی مثل: کوتاه شدن برنامه ریزی ، نصب و راه اندازی و زمان استقرار از چند روز تا چند ساعت تنظیم شده است. دستگاه میتواند توسط Wizard Driven از کاهش زمان استفاده کند که برای ترکیب بندی آن بهVDI نیاز است. کسی که این دستگاه را تنظیم می کند نیازی نیست یک حرفه ایIT باشد. مدیرDell می گوید: به این محصول فن آوری اضافه شده که راه حل مناسبی است برای مدارس، کتابخانه ها، شرکت ها ی حقوقی کوچک، دفاتر املاک و دیگر کسب و کار های کوچک که می خواهند به دسکتاپ و نرم افزار مجازی دسترسی داشته باشند.citrix edition باXenDesktop و 200 کاربر می توانند از آن استفاده کنند. پیدا کردن SKUبسیار آسان است و برای مونتاژ قطعات نیاز به فردی ندارد.
دستگاه به محض رسیدن در مکانی ، آماده کار کردن است. لوازمDell برایWyse-vWorkspace edition از دوSKU تشکیل شده یکی شامل 200 دسکتاپ مجازی است و دیگری350 کاربر را که از طریقHTML5 پشتیبانی می کند که با دستگاه هایchromebook نیز سازگار است.
سازمانهایی که نیاز به اضافه کردن کاربر ان بیشتر دارند می توانند Dell s xcیاVDI را انتخاب کنند. برای دفاتر کوچک، دفاتر شعبه، سایت های جداگانه و حتی محیط های آموزش و پرورش که از  chromebook استفاده می کنند ، مناسب است. اکنون نسخه آپدیت شده 5.5 در دسترس است.
WDMدر حال حاضر شامل یک مانیتور است که مدیران می توانند عملکرد کلی را ببینند. هر دو برنامهwyse در تابستان امسال، از طرف شرکت Dell, Dell partners در دسترس خواهد بود.Citrix edition برای هر کاربر 410 دلار است در حالی که براساس نرخ مایکروسافت برای هر کاربر 180 دلار باید باشد.
Dell wyse Device Manager 5.5از ماه آینده در دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مرجعه کنید.     dell.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر