بررسی IsmartAlarm

بررسی IsmartAlarm

هنگامی که به خانه میروید دوست دارید همه چیز آرام و بی صدا باشد مگر اینکه کسی در را بشکند و وارد خانه شما شود. برای حفظ خانه به همراه دستگاهIsmartAlarm یک مکعب کوچک، سنسورهای تماسی و ردیاب وجود دارد. این وسیله به راحتی نصب و راه اندازی می شود.


درون جعبه چه چیزهایی وجود دارد:
این بسته به دو صورت عرضه می شود. بسته بندی بدون گارانتی به قیمت 199 دلار وبسته بندی با گارانتی و با دو سنسور برای ویندوز، سنسور حرکت، و دو کنترل از راه دور به قیمت 349 دلار که این به انتخاب شما بستگی دارد. مبلغی را برای icamera  کنار بگذارید که شامل دو سنسور اضافی به قیمت 60 دلار و یک سوئیچ هوشمند به قیمت 40 دلار است. 

ismartalarm-review-system-640x640
 همه اجزای تشکیل دهنده آن سفید است. دوربین 4 اینچیcubeone براق و مدرن است. وقتی همه چیز کار می کند نور چراغ (تنفس) سفید است و زمانی که در دستگاه مشکلی پیش بیاید رنگ آن قرمز می شود و در طول زنگ هشدار ، چراغ چشمک می زند.
برای تنظیم آن به وسیله برنامه های اندروید، ابتدا آداپتور را به برق بزنید و قسمت مکعبی را به روتر خود وصل کنید.علامتی بر روی سنسور وجود دارد که نمی گذارد شما به اینترنت وصل شوید باید آن علامت را حذف کنید.  این برنامه شما را با جستجو  در سنسور ها، رد یاب و کنترل از راه دور راهنمایی می کند. این مراحل بسیار آسان است.Onecube شامل باتری پشتیبان نمی شود بنابراین اگر برق آن از بین برود کل سیستم خاموش می شود.
برای اضافه کردن دوربین اختیاری به آداپتور دستگاه نیاز دارید. در این موقع از شما خواسته می شود ک وارد تنظیمات wifi شوید و به شبکه متصل شوید. شما می توانید دستگاه را در اطراف خانه بگذارید. سنسورها و ردیاب به دیواره دستگاه متصل است بدون آنکه فشاری به دستگاه بیاورید محل مناسبی را برای دستگاه پیدا کنید. دستگاه را مدام جابجا نکنید زیرا چسبندگی اتصال دستگاه به دیوار از بین می رود. اگر دستگاه به درستی نصب شود سنسور، اطلاعات را پس از هر بار باز شدن در خانه ،به شما می دهد و زمانی که دستگاه را حرکت می دهید ردیاب حرکت می کند.


تنظیم برنامه های آن:
در راهنمای سریع نصب، 4 علامت در صفحه نمایش وجود دارد arm- disarm- panic- home
اگر بر روی arm کلیک کنید همه چیز فعال می شود cubeone شروع به بوق زدن میکند و شما تنها 3 دقیقه فرصت دارید تا خانه را ترک کنید. قبل از اینکه صدای بلندی شنیده شود باید ردیاب را خاموش کنید. از شما سوال می شود، هشدار می خواهید؟  بر روی disarm کلیک کنید تا صدای هشدار خاموش شود. خوشبختانه 3 تنظیم درجه صدا جود دارد که شما می توانید آن را تنظیم یا غیر فعال کنید. تنظیمات صفحه اصلی ، سنسور را فعال نگه می دارد اما زمانی که از ورود به تنظیمات دستگاه جلوگیری شود هشدار سنسور خاموش می شود.
در قسمت های دیگر گزینه های دیگری برای سفارشی کردن دستگاه وجود دارد. مدت زمانی که طول می کشد وارد سیستم شوید یا از سیستم خارج شوید، سطح حساسیت دوربین و اطلاعات دیگری که در cubeone قابل دیدن است. می تونید روی دستگاه خود اسم بگذارید و عکس مخصوصی را برای دستگاه انتخاب کنید.

url-26d5000186878883276edd85da1295fc-325x325-c
Pan-camera
اگر می خواهید دستگاه انعطاف بیشتری داشته باشد حالت های سفارشی را انتخاب کنید. برای مثال زمانی که دوربین را فعال می کنید حرکت داشته باشد یا بی حرکت باشد. این دوربین با قابلیت حرکت در شیب 40 درجه و 350 درجه در اطراف است. کافی است برنامه را باز کنید انگشت خود را در اطراف صفحه نمایش تکان دهید تا در یک نگاه بفهمید در اتاق شما چه خبر است.
دوربینی با روزولشن 720 انقدر روشن است که می توانید یک عکس خوب در روز یا شب بگیرید. اگر شما حرکت یا صدایی را ضبط کنید به طور خودکار یک ویدئو ضبط کرده اید.
مواظب باشید چه چیزی ضبط می کنید زیرا هیچ راهی بری حذف این ویدئو وجود ندارد. این دستگاه ،کلیپ ها را تا زمانی که به 5 دقیقه برسند نگه می دارد و سپس آنها را از قدیمی تر ها حذف می کند. هر کلیپ حدود 10 ثانیه است که به صورت خودکار انجام می شود.


کنترل از راه دور
این کنترل کوچک است  میتوانید آن را به جا کلیدی خود وصل کنید. در حالی که ممکن است غیر ضروری به نظر برسد اما 4 دکمه بر روی صفحه اصلی برنامه وجود دارد. شما همچنین می توانید با وارد شدن به سیستم، فعالیت های مشابه را ببینید.
تمام برنامه ها کاملا حسی نیستند. به عنوان مثال تنظیمات از طریق آیکون سیستم در گوشه بالا سمت چپ قابل دسترسی است. که می توانستند تعداد آن را بیشتر کنند. در این صورت برای انجام کارهای ساده باید به قسمت های هوشمند این دستگاه بروید. این دستگاه یک چراغ دیگر هم دارد که با باز کردن برنامه، باز کردن مانیتور، کلیک ایمنی مانیتور، ضربه زدن بر روی دکمه ، چراغ روشن می شود.این چراغ طوری طراحی شده است که وقتی به خانه می رسید خاموش می شود. در پایان هفته دستگا ه به صورت خودکار راه اندازی می شود. این هوشمندی در ismartalatm با قابلیت IF وجود دارد. وقتی نزدیک خانه می شوید می توانید دستگاه را از حالت هشدار خارج کنید. اگر می خواهید از دستگاههای هوشمنددیگری استفاده کنید کافی است برای وصل شدن به این دستگاه از IFTT استفاده کنید.

ismartalarm-review-smart-switch-3-640x640

هشدار دهنده
ممکن است کسانی در آپارتمان شما زندگی کنند که از سیستم ismartalarm  استفاده نکنند آنها تصمیم بگیرند صدای هشدار سیستم شما را از کار بیندازند. این دستگاه می تواند از این تصاویر فیلم بگیرد.


نتیجه
Ismartalarm واقعا به خوبی کار میکند و سنسور و دوربین آن قابل اعتماد است حتی اگر بدترین اتفاقات هم بیفتد شما می توانید به این دستگاه اعتماد کنید. ضبط ویدئو به صورت خودکار از ویژگی های بسیار جدید و بزرگ این دستگاه است. با به روز رسانی این دستگاه کاربران می توانند کنترل بیشتری روی آن داشته باشند. درهر حال با نصب  این سیستم واقعا احساس بهتری خواهید داشت.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر