لیست یک مرکز خرده فروشی مشخصات کامل Xiaomi Mi 5 را فاش کرد !

لیست یک مرکز خرده فروشی مشخصات کامل Xiaomi Mi 5 را فاش کرد !


طبق آخرین گزارشات موجود ، گوشی هوشمند پرچم دار بعدی شیائومی ، Mi 5 ، در اوایل سال 2016 در معرض عموم قرار می گیرد . شایعات و جزییات کمی در چند وقت گذشته در مورد این دستگاه منتشر شد اما هیچ یک از این اطلاعات تا به حال توسط شیائومی تایید نشده بود تا این که امروز همه چیز تغییر کرد زیرا اوپومارت ( Oppomart ) لیست کامل مشخصات این گوشی هوشمند را در وب سایت خود منتشر کرد . این خرده فروش در گذشته نیز جزییات چند گوشی هوشمند را منتشر کرده است از این رو سابقه خوبی در این کار دارد .

برخلاف شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود Mi 5 نه از یک نمایشگر 5 و یا 5.2 اینچی بلکه از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1440 در 2560 پیکسلی QHD بهره می برد . این امر یعنی گوشی پرچم دار بعدی شیائومی مانند بسیاری از گوشی های پرچم دار جدید اندروید ، در دسته فبلت ها قرار می گیرد . طبق اطلاعات موجود در لیست منتشر شده ، Mi 5 به پردازشگر 820 2.5 GHz کوالکوم اسنپدراگون و یک رم 4GB LPDDR4 مجهز است و در 3 مدل 16GB ، 64GB 128GB به بازار عرضه می شود .

گفته شده است که این گوشی پرچم دار مانند بسیاری از گوشی های پرچم دار جدید از یک دوربین اصلی 20MP و یک دوربین ثانویه 8MP بهره می برد . Mi 5 ظاهرا به یک باتری 3800mAh مجهز است که در کنار پردازشگر 820 اسنپدراگون می تواند نسبت به بسیاری از گوشی های شبیه به خود راندمان بهتری را از نظر طول مدت عملکرد باتری در اختیار کاربر بگذارد .

مابقی جزییات Mi 5 مانند شکل این دستگاه هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد همچنین هنوز مشخص نیست که آیا اسکنر اثر انگشت این دستگاه در دکمه فیزیکی خانه قرار دارد و یا خیر و یا این که محصول جدید به USB نوع C مجهز است یا نه . فرض مسلم این است که Mi 5 با قیمت 599 دلار به بازار عرضه می شود که با توجه به مشخصات ، قیمت بسیار خوبی می باشد . حتی اگر شیائومی سال آینده این قیمت را دوباره تغییر دهد می توان انتظار داشت که Mi 5 با قیمتی ارزان تر از قیمت سایر گوشی های اندروید سازنده هایی مانند سامسونگ در بازار عرضه گردد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر