اخذ رأی الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ آزمایش شد

اخذ رأی الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ آزمایش شد


به گزارش خبرنگار مهر، این سیستم این امکان را برای رأی‌دهندگان فراهم می کند تا با ارائه کارت ملی در شعب دارای این صندوق به صورت الکترونیکی رأی دهند.سیستم اخذ رأی الکترونیکی در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه بین‌المللی الکامپ توسط وزارت کشور به نمایش درآمد.در این سیستم با ارائه کارت ملی، هویت رأی دهنده از طریق دستگاه احراز هویت مشخص شده و این امکان فراهم می شود که تعداد رأی تکراری و نیز زمان و ساعتی که رأی دهنده اقدام به رأی کرده، مشخص شود.

بر این اساس، یک مشترک نمی تواند برای مثال ۲ بار در شعب مختلف رأی دهد. قرار است شعب اخذ رأی الکترونیکی در حوزه های انتخاباتی ۹ کلانشهر کشور به تعداد تمامی شعب برای انتخابات مجلس به کار گرفته شود.در این زمینه، با نظارت شورای نگهبان و هماهنگی وزارت کشور با وزارت ارتباطات این اقدام صورت می گیرد و تاکنون وزارت ارتباطات زیرساخت های فنی و امنیتی این پروژه را اجرایی کرده است.بر این اساس،با هدف معرفی این سرویس، اخذ رأی الکترونیکی در بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ در غرفه وزارت کشور برای رأی‌گیری انتخاب برترین شرکت حاضر در نمایشگاه الکامپ ارائه شد تا بازدیدکنندگان از میان ۵۰۰ شرکت حاضر، ۱۰ شرکت برتر را با صندوق رأی الکترونیکی انتخاب کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر