ساخت فیلم کوتاه حرفه ای با گوشی گلکسی S6 اج

ساخت فیلم کوتاه حرفه ای با گوشی گلکسی S6 اج


ساخت فیلم راحت نیست و نیاز به استعداد، توانایی و تجهیزات اختصاصی دارد که اغلب هزینه گزافی دارند ولی سه فیلم ساز جوان نشان داده اند که می توان فیلم کوتاهی با کیفیت حرفه ای را با یک گوشی هوشمند گلکسی S6 اج ساخت. بخش اول فیلم کوتاه آنها امروز منتشر شده است. جنز ریجدیجک، ژرد دی بانت و کیوبا ساتکفسکی، سه کارگردان جوان هستند که بر روی این پروژه کار می کنند و هر کدام دارای گوشی های گلکسی S6 هستند تا بتوانند از بخش های مربوط به خود فیلم بگیرند.


ژرد دی بانت، کارگردان فیلم، این فیلم ها را پروژه ای جالب می داند. وی اولین قسمت را خود فیلمبرداری کرده و حال جانشین او باید فیلم را ادامه دهد. در قسمت پایانی مشخص خواهد شد که هر کارگردان تا چه میزان در ادامه کار کارگردان قبلی موفق عمل کرده است. این فیلم می تواند باعث افزایش فروش سامسونگ شود زیرا به خوبی می تواند کیفیت دوربین به کاربرده شده در این گوشی تولیدی را نشان دهد که می توان با آن به راحتی یک فیلم کوتاه با کیفیت حرفه ای تولید کرد. البته با تمام مزیت های گفته شده، نباید با تولید فیلم های کوتاه توسط این گوشی، انتظار جایزه اسکار را داشته باشید!

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر