طرح هایی زیبا در قالب مایکروسافت لومیا 850

طرح هایی زیبا در قالب مایکروسافت لومیا 850


چند وقت پیش خبرهایی مبنی بر بازگشت گوشی هوشمند لومیا 850 در ماه جولای ( 10 تیر تا 9 مرداد) منتشر شد . علاوه بر این منابع خبری نیز عکس هایی را ارائه کردند تا علاقمندان بتوانند حدود مشخصات این دستگاه را تخمین بزنند . زمان زیادی گذشته است اما هنوز در بازار اثری از لومیا 850 نیست . با وجود این هم اکنون می توان انتظار داشت که مایکروسافت به زودی این گوشی را به بازار بفرستد زیرا عکس ها و شایعات جدیدی در مورد این دستگاه منتشر شده است .

فون دیزاینر (PhoneDesigner ) یک موسسه هنری می باشد که در زمینه هنرهای مفهومی فعالیت دارد . این شرکت اخیرا چندین عکس بسیار زیبا را از لومیا 850 منتشر کرده است . برخی از این عکس ها به مدل هایی از 850 تعلق دارد که خود فون دیزاینر ظاهر آن ها را تغییر داده است . معمولا در سایت های خبری از یک گوشی خاص تعریف نمی شود اما در این مورد می توان گفت که حاصل کار فون دیزاینر واقعا زیبا می باشد .

آن چه در مورد لومیا 850 تا به حال منتشر شده این است که این دستگاه یک گوشی در رنج متوسط می باشد که به یک نمایشگر 5.7 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی ، پردازشگر 617 کوالکوم اسنپدراگون و GPU Adreno 405 مجهز است و قرار است با یک بدنه تمام فلزی به ضخامت 6.92 میلی متر به بازار عرضه شود .

لومیا 850 در صورتی که واقعا با چنین مشخصاتی به بازار عرضه گردد یک پیشرفت جالب برای مایکروسافت محسوب می شود زیرا بعد از مدل لومیا 830 که در سال 2014 به بازار آمد دیگر مایکروسافت هیچ دستگاهی را از سری 800 تولید نکرد .

این طور که شواهد نشان می دهند به نظر می رسد که مایکروسافت در نظر دارد خط تولید گوشی های رنج متوسط خود را یک بار دیگر گسترش دهد زیرا گوشی های سری لومیا 600 مایکروسافت هم اکنون در رده بندی گوشی های رنج پایه قرار می گیرند .

z

z1

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر