نشانگر موس در ویندوز را با حرکت سر جابجا کنید !

نشانگر موس در ویندوز را با حرکت سر جابجا کنید !


دیجی رو نوشت: روز به روز تکنولوژی در حال رشد است و توسعه دهندگان نرم افزارها به سرعت در تلاش هستند تا نظر کاربران را با تفکر خود جلب نمایند.

اما تکنولوژی هنگامی زیبا خواهد شد که به کمک انسان‌ها بیاید و در این بین، آزمون واقعی تکنولوژی هنگامی است که به کمک مردمان معلولی برود که با معلولیت سعی بر آن دارند تا عادی زندگی کرده و از جامعه جدا نباشند.

در تازه ترین رویداد عرصه نرم افزارها، یک اپلیکیشنبه کمک افراد معلول آمده است تا آنها را در مدیریت هرچه بهتر کامپیوترهایشان یاری نماید.
Animouse نام اپلیکیشن منبع آزادی است که این اجازه را به کاربر می‌دهد تا به واسطه استفاده از یک وبکم، بتواند نشانگر موس را در محیط ویندوز تنها با حرکت سر خود جابه جا نماید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر به نصب بر روی نسخه‌های ویندوز 7 به بالاتر می‌باشد.

animouse11
نحوه کار Animouse

کارایی این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است. کافیست تا آن را نصب و اجرا کرده سپس بر روی دکمه سبز “Power” بفشارید و صبر کنید تا وبکم چهره شما را شناسایی کند.
پس از آنکه عمل شناسایی انجام شد کافیست بر روی دکمه “Start Tracking” کلیک کرده تا با حرکت سر شما، نشانگر موس نیز جابه جا شود.
تمامی حرکات موس نظیر کلیک چپ و راست نیز به واسطه سر شما امکان پذیر می‌باشند. کافیست سر خود را به سمت دکمه‌هایی که در پایین صفحه شما ظاهر می‌شوند برده و هر کدام از گزینه های عملیاتی موس را که می‌خواهید انتخاب نمایید.

Animouse mouse sensitivity22

اگر از سرعت حرکت نشانگر موس راضی نیستید، می‌توانید از طریق منو تنظیمات و بخش Cursor Settings، حساسیت این حرکات را بالا برده تا زحمت کمتری را برای جابه جایی نشانگر موس بکشید.
اپلیکیشن رایگان Animouse قادر خواهد بود تا با بی کیفیت ترین وبکم‌ها نیز کار کند.بنابر این نیازی نیست که شما هزینه چندانی بابت خرید یک وبکم نمایید.

هم اکنون می‌توانید اپلیکیشن رایگان Animouse را از طریق این لینک با حجمی معادل 13 مگابایت دریافت نمایید.

امیدواریم که این مطلب مفید واقع بوده باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر