با استفاده از این نرم افزارهای جالب سیستم عامل اندروید دستگاه خود را تغییر دهید !

با استفاده از این نرم افزارهای جالب سیستم عامل اندروید دستگاه خود را تغییر دهید !


ویژگی منحصر به فرد سیستم عامل اندروید چیست ؟ برترین ویژگی این پلت فرم این است که برنامه نویسان را قادر می سازد تا تغییرات زیادی را در آن ایجاد کنند . بسیاری از برنامه نویسان توانسته اند راه های زیادی برای بهبود عملکرد این سیستم عامل پیدا کنند . برنامه نویسان تا به حال توانسته اند لانچرها ، نرم افزارهای مدیریت کننده پیغام ، هشدرهای هوشمند و بسیاری دیگر از ویژگی های خاص را به این سیستم عامل اضافه سازند .

یک گوشی هوشمند معمولی برای بسیاری از افراد شناخته شده می باشد . در این گوشی ها تعداد انگشت شماری صفحه خانه وجود دارد که با چندین نرم افزار اشباع شده است . در چنین اتمسفری اگر کاربر بخواهد با کسی تماس بگیرد روی آیکن تلفن ضربه می زند و یا اگر بخواهد یک پیام متنی ارسال کند نرم افزار محبوب چت خود را باز می کند . به این طریق کاربر می تواند از نرم افزارهای مختلفی برای کاربردهای مختلف استفاده کند . نرم افزارها در این وضعیت عملکرد خوبی دارند ، کاربر نیز به آن ها عادت می کند و به راحتی از آن ها بهره می برد . با وجود این برخی از برنامه نویسان گام پیش می گذارند و نرم افزارهایی را می سازند که هنجارها را به چالش می کشند ، نرم افزارهایی که استفاده از آن ها جالب می باشد .

بنابراین می توان گفت که زیبایی سیستم عامل اندروید در این است که کاربر می تواند یک دستگاه مجهز به این پلت فرم را تهیه کند و نرم افزارها و ابزارهای مورد نظر خود را نیز به آن اضافه سازد .در این سیستم عامل کاربر می تواند هر تغییری را از نظر عملکرد ایجاد کند . در این خبر به معرفی نرم افزارهایی پرداخته شده است که می توانند دامنه عملکرد  پلت فرم اندروید را افزایش و یا حتی کاملا تغییر دهند .

1- فلو هوم (Flow Home)

 

z17

قیمت رایگان

فلو هوم یک لانچر اندروید است که به بولتن تقویت شده فلیپ بورد و یا بلینک فید اچ تی سی شباهت دارد . این نرم افزار شبکه بندی قدیمی آیکن ها را با یک شبکه کارتی که پیغام های واقعی و جدیدترین خبرها را روی صفحه نمایش می دهد ، جایگزین می سازد . در این نرم افزار کاربران می توانند با حرکت دادن صفحه نمایش به چپ ، صفحه اصلی نرم افزارها را ببینند . این نرم افزار به یک گزینه "favorite apps" نیز مجهز است که بیشترین نرم افزارهای مورد استفاده قرار گرفته را به کاربر نشان می دهد .

2- دراپ (Drupe)

z18

قیمت رایگان

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که عادت دارید به طور مداوم با نرم افزارهای مختلف به مخاطبان خود پیام متنی ارسال کنید ، دراپ گزینه خوبی برای شما خواهد بود . این نرم افزار یک نوار خارج شدنی و لیستی از مخاطبان محبوب و یا مخاطبانی که به تازگی توسط کاربر با آن ها ارتباط برقرار شده است را در اختیار کاربر می گذارد . زمانی که کاربر کشو نرم افزار را باز کرد ، یک کشو دیگر در سمت راست صفحه نمایش ظاهر می شود که نرم افزارهای مختلف ارتباطی نصب شده بر روی گوشی همراه را به کاربر نشان می دهد . برای برقراری ارتباط تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که روی آیکن مخاطب مورد نظر خود ضربه بزند و سپس آیکن آن مخاطب را به سمت نرم افزار پیام رسانی مورد نظر خود ببرد . دراپ شاید ظاهر کاملا به روز شده ای نداشته باشد اما به کاربر نشان می دهد که چگونه می تواند از گوشی خود استفاده کند .

3- روورز فلوتینگ لانچر (Rovers Floating Launcher )

 

z19

قیمت رایگان

روورز یک منو حبابی شناور چت را در هر حالتی روی صفحه نمایشگر دستگاه اندروید کاربر ظاهر می سازد . با ضربه زدن بر روی حباب ، چند آیکن قابل برنامه ریزی نمایش داده می شوند . این نرم افزار مشکلاتی دارد به طور مثال امکان پاک کردن میانبرهای ساخته شده وجود ندارد و همچنین کشیدن آیکن ها به کندی صورت می گیرد البته سازنده این نرم افزار گفته است که هنوز در نظر دارد روی نرم افزار کار کند بناربراین می توان انتظار داشت که روورز قابلیت های بهتری را از خود نشان دهد .

4- اسنوبال – اسمارت نوتیفیکیشن (Snowball - Smart Notifications)

z20

قیمت رایگان

اسنوبال در دنیای پیغام ها حکم صندوق ورودی گوگل برای جیمیل را دارد . این نرم افزار کاربر را قادر می سازد تا پیام های غیر مهم را علامت گذاری کند و یا اینکه پیغام های آزاردهنده را پنهان سازد . این امر باعث می شود که گوشی همراه سر و صدای کمتری را ایجاد کند و تنها زمانی کاربر را مطلع سازد که پیام های مهمی دریافت می شوند . اسنوبال کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از آن به هر پیامی پاسخ دهد و یا اینکه نرم افزارهایی را اجرا کند .

5- تکسپند (Texpand)

 

z21

قیمت رایگان

تکسپند نرم افزاری است که کاربر را قادر می سازد تا میانبرهای لغوی را به عبارت های کلامی کامل متصل کند . به طور مثال اگر که کاربر عبارت “omw” را تایپ کند نرم افزار عبارت “on my way” را در اختیار او می گذارد . تکسپند تایپ کردن نام مکان ها و یا افرادی را که اغلب اوقات از آن ها یاد می شود را بسیار ساده می سازد .

6- نیتیو کلیپ بورد (Native Clipboard)

z15

قیمت رایگان

نیتیو کلیپ بورد یک دستیار خوب برای کاربرانی می باشد که با اداره سازی اسناد سر و کار دارند و اغلب سندها را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند . این نرم افزار به طور خودکار هر تکه از متنی را که کاربر پر رنگ و یا کپی می کند را جمع آوری می سازد . حال زمانی که کاربر نرم افزار را اجرا می کند همه پیام های انتخاب شده خود را می بیند که می تواند با ضربه زدن بر روی هر کدام از آن ها متن مورد نظر خود را در جای دیگری کپی کند .

7- آو اس ام اس (AwSMS)

z16

قیمت رایگان

آو اس ام اس یک نرم افزار پیام رسان است که می تواند جایگزین خوبی برای نرم افزار پیام رسان پیش فرض دستگاه باشد . این نرم افزارها پیغام هایی را در مورد پیام های دریافت شده در اختیار کاربر می گذارد تا کاربر بتواند مستقیما با استفاده از آن ها به پیام های خود پاسخ دهد . این نرم افزار ابزارهای بسیاری را به کاربر ارائه می کند . یکی از این ابزارها گزینه Night Mode آو اس ام اس می باشد که برای کسانی که به میزان زیادی به مخاطبان خود پیام می دهند ، طراحی شده است .

8- سولید اکسپلورر (Solid Explorer)

z22

قیمت رایگان ( مدت محدود )

سولید اکسپلورر یک نرم افزار قدرتمند است که طراحی بسیار زیبایی دارد . این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی زیادی دارد و می تواند همه سیستم های ذخیره سازی ابری کاربر را در یک مکان جمع کند . با استفاده از این نرم افزار کربر می تواند به حافظه داخلی گوشی خود ، کارت حافظه SD و حساب های کاربری خود در درایو ، دراپ باکس ، وان درایو ، باکس و مدیا فایر دسترسی داشته باشد . استفاده از این نرم افزار به مدت 14 روز رایگان می باشد اما بعد از این مدت کاربر باید در صورت تمایل به استفاده از نرم افزار مبلغ 1.99 دلار را پرداخت کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر