IBM هوش های Watson جدید خود را وارد پلتفرم Commerce Insights می کند .

IBM هوش های Watson جدید خود را وارد پلتفرم Commerce Insights می کند .


واتسون IBM در حال وارد کردن امکانات جدید به پلتفرم ها است تا بدین ترتیب آنها را وارد تجارت نموده و در آنالیز بهتر عملکرد های تجاری به بازارگانان تجاری کمک بکند . با ورود این امکانات به دنیای تجارت الکترونیک بازرگانان و دست اندر کاران این کار قادر خواهند بود تا تصمیمات بهتری اتخاذ نمایند .Big Blue در هفته های اخیر پلتفرم Commerce Insights خود را آپدیت کرد که در سال اخیر با ویژگی های شناختی جدید Watson API خود وارد کار شده و فعالیت خود را آغاز نموده است .


IBM به جرعت وارد این کار شده است و حال سوال اینجا است که آیا این سیستم Watson خواهد توانست که رضایت مشتریان را جلب نماید و نیز کار های تجاری را بیش از این هدف مند تر بکند یا خیر ؟! و اگر اینچنین شود ارزش کار بهتر مشخص خواهد شد .
Commerce Insights با این هدف طراحی شده است که به بازرگانان ، مدیران محصولات و فروشگاه داران دید وسیع تر و عمیق تری نسبت به رفتار مشتری و عملکرد کسب و کار بدهد تا تصمیم گیری های بهتری در رابطه با تجارت خود داشته باشند . این کار از چند طریق می تواند انجام بگیرد :
اول اینکه نمای اولیه و بیرونی در Commerce Insights تجدید شده است و داده های مربوط به مشتری و عملکرد به تیم ها اجازه می دهد که صفحات محصولات ، دسته بندی ها و محل های بارگیری را به صورتی که برای خریداران نیز قابل مشاهده باشد ، ببینند . از این طریق تیم ها می توانند حس خوبی را در رابطه با محصولات و دسته بندی هایی که ارائه می شود بدست آورده و در اختیار خریداران قرار بدهند . به این ترتیب خریداران به خوبی خواهند دانست که کدام یک از اجناس در دست فروش و یا عملیات خاصی قرار دارد .
واتسون می تواند با مشخص کردن دلایل اصلی عملکرد محصولات ( نحوه داد و ستد آنها ) گام را از این هم فراتر می گذارد و بهترین راه میانبر کار را پیش پای کاربران می گذارد . برای مثال ، یک خرده فروش محصولات ورزشی می تواند محصولاتی را که با فروش کمتری همراه بوده اند را در خط فروش جدیدی ارائه بکند .یک فروشنده می تواند با استفاده از واتسون اطلاعات بیشتری در مورد هر محصول بدست آورد و همچنین با این کار می تواند از محدودیت های ارائه یک محصول در نواحی جغرافیایی مختلف اطلاعات حاصل نماید . تاجران و بازرگانان هم می توانند فورا برای آنها آگهی بفرستند و با توجه به نواحی که ارائه محصول در آنها بلامانع است داد و ستد کالا را افزایش بدهند .
Commerce Insights همچنین از داد و ستد های طبیعی Watson نیز سودمند تر است که به کاربران اجازه می دهد تا در زمانی که در حال اکتشاف گرایش های مختلف و جدیدی هستند ، بدون نیاز به کمک گرفتن از مشاوران در حیطه کار حرفه ای به فعالیت بپردازند .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر