سیانوژن مد 13 اندروید 6 مارشمالو را برای گوگل نکسوس 4 به ارمغان می آورد !

سیانوژن مد 13 اندروید 6 مارشمالو را برای گوگل نکسوس 4 به ارمغان می آورد !


اگر گوشی هوشمند شما دیگر بروزرسانی های رسمی سیستم عامل اندروید را از سازنده خود دریافت نمی کند می توانید با استفاده از سیانوژن مد تجربه استفاده از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید را کسب کنید . هفته گذشته سیانوژن مد 13 اندروید 6 مارشمالو را به سامسونگ گلکسی S3 منتقل کرد . هم اکنون نیز نوبت گوگل نکسوس 4 رسیده است تا این سیستم عامل را دریافت کند .

روزی که گوگل اعلام کرد که نکسوس 4 های ساخته شده توسط ال جی بروزرسانی های رسمی اندروید 6 مارشمالو را دریافت نمی کنند برای کاربران این دستگاه روز بدی بود . عده ای احساس می کردند که به دلیل محبوبیت این گوشی ، سیستم عامل مارشمالو غیر رسمی زودتر از همیشه برای آن عرضه می گردد . هم اکنون به نظر می رسد که چنین چیزی رخ داده است زیرا تیم سیانوژن مد اخیرا یک بیلد CM13 را برای نکسوس 4 طراحی کرده است که جدیدترین بروزرسانی اندروید را به این گوشی هوشمند سه ساله هدیه می کند .

امروزه گوشی های نکسوس محبوبیت و فروش زیادی دارند اگرچه که این وضعیت همیشه این طور نبوده است . اچ تی سی نکسوس وان ، سامسونگ نکسوس S و سامسونگ گلکسی نکسوس گوشی های هوشمند بسیار خوبی بودند ولی این نکسوس 4 بود که با عرضه خود در سال 2012 دوباره محبوبیت نکسوس را به آن برگرداند . در حال حاضر در اکوسیستم اندروید نکسوس 4 جالب ترین ویژگی ها را دارد این درحالی است که گوگل این گوشی هوشمند را با قیمت 299 دلار به بازار عرضه می کند .

از آنجایی که این سیستم عامل اولین بیلد غیر رسمی سیانوژن مد 13 می باشد که برای نکسوس 4 عرضه شده است ، انتظار می رود که این نرم افزار چندان پایدار نباشد که بتواند کارهای روزانه و عادی را به خوبی انجام دهد . با وجود این اگر که می خواهید که اندروید 6 مارشمالو را بر روی نکسوس 4 خود داشته باشید می توانید به راحتی سیانوژن مد 13 را از منابع و لینک های مربوط به آن دانلود کنید .

zz21

zz22

zz23

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر