تصاویری از گلکسی S6 و گلکسی S6 ادج و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو

تصاویری از گلکسی S6 و گلکسی S6 ادج و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو

هفته گذشته یکی از کاربران خوش شانس گلکسی S5 به طور اشتباهی اندروید 6.0.1 مارشمالو را روی گوشی خود دریافت کرد. از آنجایی که سازنده همیشه سیستم عامل گوشی های سری S را دو بار بروزرسانی می کند ، بروز چنین اتفاقاتی تعجب آور نیست .

سامسونگ گلکسی S5 با سیستم عامل اندروید 4.4.2در بازار عرضه شد و توانست سیستم عامل اندروید 5 را دریافت کند . این دستگاه می بایست طبق روال همیشگی سیستم مارشمالو را دریافت می کرد . البته در صف دریافت این بروزرسانی مدل های پیشرفته ای نظیر سامسونگ گلکسی S5 اکتیو ، گلکسی S5 LTE-A و گلکسی نوت 4 نیز قرار دارند .

سامسونگ هم اکنون در حال تست بیلد بتا اندروید 6 بر روی گلکسی S6 و S6 ادج می باشد . این دو مدل به همراه گلکسی S6 ادج پلاس و گلکسی نوت 5 بروزرسانی جدید را دریافت می کنند . سامسونگ در نظر دارد Android N را نیزدر یک زمان برای کاربران این 4چهار مدل و همچنین گلکسیS6 اکتیو عرضه کند .

هنوز به طور دقیق نمی توان گفت که سامسونگ در چه روزی می خواهد اندروید 6 را ارائه کند اما از آنجایی که گلکسی S7 قرار است در روز 21 فوریه (دوم اسفند) در بازار عرضه شود می توان انتظار داشت که بروزرسانی جدید در سه ماهه بعدی در اختیار کاربران قرار گیرد .

MZ16

MZ17

MZ13

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر