آیفون 6c جدید اپل در رنگ های مختلف عرضه می شود !

آیفون 6c جدید اپل در رنگ های مختلف عرضه می شود !


اگر که با دنیای گوشی های همراه سر و کار داشته باشید احتمالا شنیده اید که اپل می خواهد گوشی کامپکت جدیدی را از اوایل سال 2016 با نام آیفون 6c وارد بازار کند . انتظار می رود که گوشی جدید از نظر سبک طراحی شباهت هایی با iPod Touch داشته باشد و با بدنه آلومینیومی 4 اینچی وارد بازار شود . می توان احتمال داد که این محصول با مشخصات آیفون 6/6s که در سال 2014 وارد بازار شدند ، عرضه گردد .

اگر این تفکر درست باشد می توان گفت که گوشی جدید به پردازشگر A8 اپل ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی و رم 1 گیگابایتی مجهز است .

تصاویری که امروز از این دستگاه منتشر شده بهترین تصاویری می باشد که تا به حال در اختیار خبرگذاری ها قرار گرفته است .این تصاویر نشان می دهند که کامپکت iOS جدید ، مدل کوچک شده ای می باشد که بر اساس آیفون 6/6s طراحی شده است . انتظار می رود که این محصول جدید برخلاف برادران بزرگ تر خود در رنگ های بیشتری در اختیار کاربران گذاشته شود . برخی از تحلیل گران می گویند که اپل آیفون 6c جدید را با همان رنگ هایی که iPod Touch را عرضه کرد به بازار می فرستد . بر اساس این پیش بینی ها می توان این گونه نتیجه گرفت که گوشی جدید در رنگ های خاکستری ، نقره ای ، طلایی ، صورتی روشن ، صورتی تیره و همچنین آبی تیره به بازار می آید .

کاربران مدت زیادی را برای دیدن کامپکت جدید صبر نخواهند کرد زیرا شایعات منتشر شده از این امر حکایت می کنند که اپل می خواد در ماه مارس (11 اسفند تا 11 فروردین) سال جدید در کنار نسل دوم Apple Watch از این محصول رونمایی کند .

mz24

mz25

mz26

mz27

mz28

mz29

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر