نمایشگاه CES 2016: آلکاتل

نمایشگاه CES 2016: آلکاتل

نمایشگاه CES 2016: آلکاتل

آلکاتل لوسنت، شرکت چند ملیتی ارائه ‌دهنده تجهیزات مخابراتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه مستقر می‌ باشد.این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ ها و تجهیزات ارتباطاتی را به اپراتورها، شرکت ‌ها و دولت ‌ها در سراسر جهان عرضه می ‌نماید و آن ها را قادر می ‌سازد، که خدمات صوتی، تصویری و دیتا را، برای مشتریان خود، فراهم سازند.یکی از محصولات قدیمی و تاریخچه دار این کمپانی تلفن های همراه است.حالا آلکاتل در زمینه ی تبلت ها هم فعالیت می کند و در طی نمایشگاه بزرگ CES از محصولات تازه ی خود رونمایی کرد. PIXI 4،PIXI 3 و ساعت هوشمند کودکان از جمله محصولاتی است که آلکاتل برای عرضه در نمایشگاه بزرگ فناوری لاس و گاس آورده است.

اسمارت فون ها و فبلت های PIXI 4

flalcatel pixi 4 family

آلکاتل این محصول جدید خود را اسمارت فونی برای خانواده می داند.پیکسی 4 خانواده در واقع دو فبلت و دو اسمارت فون است.این گروه از فبلت ها در چهار سایز طراحی شده اند.فبلت ها در سایزهای 7 اینچی و 6 اینچی و اسمارت فون های 4 و 3.5 اینچی عرضه شده است.طراحی خوب و مناسبی دارند و کیفیت تصویر و امکانات آن قابل قبول است.این چهار دستگاه جز محصولات میان رده ومقرون به صرفه است البته این موضوع مقرون به صرفه بودن به این معنا نیست که کیفیت پایینی داشته باشند.آلکاتل اشاره کرده است که این محصولات دوربین و باتری خوبی دارد و سیستم عامل های آن ها اندرویدی است.

تبلت PIXI3 ویندوزی

gsmarena 006

ویندوز 10 آلکاتل را هم ترغیب کرد تا محصولی منطبق بر این سیستم عامل عرضه کند.آلکاتل پیکسی 3 یک تبلت 8 اینچی با طراحی بی عیب و نقص است و از 4G پشتیبانی می کند.این تبلت جز محصولات مقرون به صرفه است اما هنوز قیمت نهایی ان اعلام نشده است.برخی از امکانات این تبلت به صورت اجمالی عبارت اند از : قابلیت برقراری تماس صوتی، GPS و کنترل از راه دور تلویزیون.دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل و دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسل است .رزولوشن آن 1,280 x 800 و پردازنده ی آن کوآد کور 1.3GHz است.رم این تبلت 1 گیگابایت است و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و تا 32 گیگابایت حافظه خارجی را پشتیبانی می کند.بلوتوث و وای فای دارد.

 

ساعت هوشمند کودکان CareTime

9182 e47ec233a5a658e192ec8f3f95e4d9ff

ساعت های هوشمند آلکاتل برای کودکان طراحی قشنگ و رنگارنگی دارد.این ساعت برای خانواده ی کودکان محصول بسیار مناسبی است.این ساعت ها امکان برقرای تماس دارند و خانواده ها هم می توانند با کودک خود تماس بگیرند و هم از طریق ردیاب از مکان کودک خود مطلع باشند و هم اگر کودک از محدوده ای که از پیش برایش مشخص شده است خارج شود افراد خانواده هشدار دریافت خواهند کرد. همچنین این ساعت ها امکان دریافت پیام های صوتی هم دارد. کودک می ‌تواند به 10 مخاطب از پیش تعریف شده ‌ی خود پاسخ دهد و امکان برقراری تماس با 5 شماره‌ ی ثبت شده نیز وجود دارد که این ویژگی بسیار امکان مناسبی برای جلوگیری از تماس اشخاص غریبه و کنترل تماس های کودکان است. این ساعت ها یک دارای اپلیکیشن مخصوص هم هستند که با ios 7 به بالا و اندروید 4.3 به بالا سازگار است. این ساعت در دو رنگ عرضه می ‌شوند و طول عمر باتری آن ها چهار روز است.این ساعت ها برای امنیت کودکان بسیار محصول قابل اتکایی هستند که در فروردین به صورت رسمی در بازار عرضه خواهند شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر