Vivo V و Vivo XL بلو در نمایشگاه CES 2016

Vivo V و Vivo XL بلو در نمایشگاه CES 2016

شرکت بلو امروز از جدید ترین گوشی های سری ویوو در نمایشگاه 2016 CES رونمایی کرد . ظاهرا بلو در ساخت این دو دستگاه طراحی و تجربه کاربر را مد نظر قرار داده است . گوشی های جدید بلو ویوو از نمایشگرهای SUPER AMOLED ، پردازشگرهای هشت هسته ای 4G LTE قدرتمند مدیا تک (Mediatek ) و بدنه ای فلزی بهره می برند و قرار است با قیمتی ارزان به دست مشتری برسند .

مدیر اجرایی شرکت بلو می گوید : " Vivo 5 و Vivo XL پیشرفته ترین و زیباترین گوشی های بلو می باشند که در این رنج قیمتی تولید شده اند . در ساخت این دو محصول از پردازشگرهای 64 بیتی هشت هسته ای مدیا تک و نمایشگرهای زیبای SUPER AMOLED استفاده شده است تا Vivo 5 و Vivo XL بتوانند به راحتی با محصولات برندهای دیگر رقابت کنند اما خصوصیتی که این دو دستگاه را خاص می کند طراحی زیبا و بدنه تماما فلزی آن ها می باشد . "

Vivo V و Vivo XL از نمایشگرهای 5.5 اینچی بهره می برند که در مقابل خراش ها مقام می باشند و همچنین به Gorilla Glass 3 نیز مجهز هستند . از دیگر ویژگی های نمایشگر این دو گوشی زیبا می توان به کنتراست خوب ، رنگ های بسیار زنده و همچنین قابلیت های لمسی بسیار خوب آن ها اشاره کرد .

هر دو دستگاه از دوربین های اصلی 13MP مجهز به دیافراگم های f2.0 بهره می برند که به لنزهای 5 تکه sapphire blue و قابلیت PDAF مجهز می باشند. دوربین ثانویه این دو گوشی به سنسورهای 5MP واید انگل مجهز هستند که با نرم افزار Face Beauty پشتیبانی می شوند . بلو برای ارتقاء تصاویر دوربین های اصلی ، آن ها را به نرم افزارها و ویژگی های جداسازیAE و AF ، اولترا پیکسل ( Ultra Pixel) ، مجیک فوکس (Magic Focus,)  و اسمارت سنس (Smart Sense) مجهز ساخته است .

از دیگر ویژگی های مشترک این دو دستگاه می توان به باتری 3,150mAh ، پورت USB نوع C 2.0 و Hi-Fi DTS آن ها اشاره کرد .

تفاوت های موجود بین این دو محصول به ضخامت ، مواد ساختاری ، طراحی و حافظه داخلی آن ها مرتبط می شود .

Vivo 5

ویوو V از پنجمین نسل گوشی های ویوو می باشد که همیشه در رنج قیمتی خود بهترین کارایی و طراحی را داشته است . در ساخت این دستگاه طراحی پیشرفته مد نظر قرار گرفته است . این دستگاه اولین محصول شرکت بلو می باشد که از یک بدنه یکپارچه آلومینیومی  بهره می برد که با گوشه های منحنی شکل تزئین شده اند . ویوو 5 به یک رم DDR3 3GB و حافظه داخلی 32GB مجهز است که کاربر می توان با کارت حافظه Micro SD آن را ارتقاء دهد . بلو در نظر دارد این گوشی هوشمند را در ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند) در رنگ های سفید-نقره ای و طلایی تیره با قیمت 199 دلار به بازار بفرستد . ویوو 5 یک گوشی دوسیم کارته می باشد که 4G LTE و VoLTE را نیز پشتیبانی می کند .

Vivo XL

Vivo XL یک ترکیب عالی از طبیعت و فناوری است که ظاهر و عملکردی شگفت انگیز و مبهوت کننده دارد . این دستگاه از یک رم 2GB و حافظه داخلی 16GB بهره می برد که با استفاده از کارت حافظه Micro SD قابل ارتقاء می باشد . Vivo XL از ماه ژانویه (11خرداد تا 9 تیر) در رنگ های طلایی روشن ، کروم نقره ای ، آبی تیره و صورتی با قیمت 149 دلار در بازار عرضه می شود . این گوشی هوشمند دو سیم کارته می باشد و می تواند 4G LTE را نیز پشتیبانی کند .

مشخصات کامل این دو محصول در عکس زیر آمده است .

mz45

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر