با پرداخت 40 دلار لامپ های هوشمند LED"White 800" تولید شرکت Lifx به خانه های خود ببرید

با پرداخت 40 دلار لامپ های هوشمند LED"White 800" تولید شرکت Lifx به خانه های خود ببرید


روشنایی های اتوماتیک امروزه به یکی از محبوب ترین گزینه های خانه های هوشمند و مدرن تبدیل شده است.بالاخره بعد از مدت ها نصب لامپ های هوشمند LED بسیار آسان شده است.این لامپ ها با انواع سرپیچ ها سازگاری دارند و اگر شما یکی از ویژ گی ها ی لامپ را دوست نداشته باشید امروه تنوع آن ها طوری است که می توانید به خرید انواع دیگر از این لامپ های هوشمند فکر کنید.

امروزه به طرز باور نکردنی انواع متفاوتی از لامپ های هوشمند به بازار عرضه شده است و استفاده از آن ها روز به روز در حال گسترش است و در آینده انواع و طرح های متفاوت تری نیز عرضه خواهد شد.
گفته شده با وجود اینکه استفاده از این لامپ ها آسان است و به سهولت در دسترس است اما با این وجود راه حل مقرون به صرفه ای نیست.
کمپانی Lifx می خواهد دسترسی به تکنولوژی لامپ های هوشمند LEDرا برای عموم مردم آسان تر کند بنابراین این کمپانی لامپ های "White 800"را معرفی کرد.تا به امروز این محصول مقرون به صرفه ترین محصول ارائه شده است و شما با پرداخت چنین هزینه ای محصولی هوشمند خواهید داشت که به هاب یا add-one خاصی نیاز ندارد.علاوه بر این ها این محصول به صورت توکار وغیرقابل حمل طراحی شده،با wifiسازگاری دارد و ویژگی هایی که از آن یک محصول جادویی ساخته است.
بر اساس ایده ای که Lifx دارد،نور این لامپ ها را می توان از نورهای گرم به  نورهای سردتر تغییر داد.همچنین این محصول به فضای ابری نیز دسترسی دارد.این لامپ های هوشمند IFTTT را ساپورت می کند و حتی می توانید این لامپ ها را به چیزهایی مثل آب و هوا و تقویم و شبکه های اجتماعی و حتی بیشتر از این متصل کنید.
مدیر عامل Lifx "مارک الکساندر " گفت:با اینترنت و دستگاه های خود با چراغ های خانه تان ارتباط برقرار کنید.تلویزیون شما نور محلتان را هنگام شروع نمایش فیلم کم می کند و یا زمانی که می خواهید بازی های کامپیوتری کنید نورها تنظیم می شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر