مایکروسافت ناخواسته از Lumia Phone X رونمایی کرد !

مایکروسافت ناخواسته از Lumia Phone X رونمایی کرد !


خبرگزاری جی اس ام آرنا (gsmarena) می گوید : به نظر می رسد که مایکروسافت در حال ساخت یک گوشی جدید می باشد . تصویر این محصول جدید که لومیا فون ایکس (Lumia Phone X) نام دارد به طور ناخواسته توسط واحد چینی ردموند مستقر در ایالت واشنگتون منتشر شد . ظاهرا علت این اشتباه آپلودسازی یک کلیپ برای توضیح نحوه عملکرد قابلیت کانتینیوم (Continuum) بوده است .

در این کلیپ به طور مستقیم نامی از محصول جدید زده نشده است اما در توضیحاتی که در این فایل آورده شده بود ذکر شده که لومیا فون ایکس یکی از چهار محصولی می باشد که کانتینیوم را پشتیبانی می کند . سه دستگاه دیگر پشتیبانی کننده این قابلیت لومیا 950 ، لومیا 950 XL و ایسر جید پریمو (Jade Primo) می باشند .

ترجمه توضیحات ارائه شده در این کلیپ در پاراگراف زیر آمده است :

" کانتینیوم می تواند نمایشگر و قابلیت های یک گوشی هوشمند را ارتقاء دهد . کاربران می توانند با اتصال گوشی خود با استفاده از یک رابط به یک تلوزیون و یا مانیتور و اجرا کردن نرم افزار ، فایل های خود را ببینند . این قابلیت علاوه بر این دامنه عملکرد ماوس و صفحه کلید رایانه را ارتقاء می بخشد . به طور مثال کاربران می توانند با استفاده از کانتینیوم یک پیام متنی را بهتر تایپ کنند ، در نرم افزار آفیس یک سند بسازند و یا حتی  ایمیل ارسال نمایند . بعد از اتمام انجام این کارها فایل آن ها در گوشی ذخیره می گردد در نتیجه کاربر می تواند در آینده نیز ، در صورت لزوم ، در آن ها تغییر ایجاد کند . کانتینیوم علاوه بر این امکان استفاده از قابلیت هایی نظیر مشاهده فیلم ، تصاویر و یا وب گردی را در اختیار کاربر می گذارد . استفاده از این قابلیت تنها به واسطه گوشی های لومیا 950 ، لومیا 950 XL ، لومیا فون ایکس و ایسر جید پریمو که این قابلیت برای آن ها ساخته شده است ، ممکن می باشد ."

در چند ماه گذشته اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند لومیا فون ایکس منتشر شده بود . گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است از این امر حکایت می کنند که لومیا 650 اولین و آخرین گوشی از خانواده گوشی های لومیا می باشد که در سال 2016 تولید می شود از این رو  انتظار می رود که مایکروسافت در سال 2017 از لومیا فون ایکس رونمایی کند . البته این امکان نیز وجود دارد که تصاویر منتشر شده متعلق به سرفیس فون (Surface Phone) باشد که تا به حال جزییات زیادی در مورد آن منتشر شده است و به گفته مایکروسافت تا چند ماه آینده در بازار عرضه می گردد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر