OPPO توان دوربین و گوشی هوشمند را افزایش می دهد !

OPPO توان دوربین و گوشی هوشمند را افزایش می دهد !

خبرگزاری اندروید آتوریتی ( androidauthority) می گوید : به نظر می رسد که اوپو ، سازنده چینی لوازم الکتریکی ، نقشه های بزرگی برای MWC در سر دارد زیرا کارمندان آن می خواهند از فناوری های جدیدی در این رویداد رونمایی کند . قرار است از این فناوری ها به منظور افزایش توان و راندمان دوربین گوشی های هوشمند استفاده شود .

OPPO در آگهی های تبلیغاتی منتشر شده هیچ مشخصاتی را ارائه نکرده اما باید در نظر داشت که این سازنده همیشه ایده های جالبی را در زمینه دوربین و گوشی های هوشمند عملی ساخته است . آخرین محصول این سازنده به فناوری VOOC Flash Charge مجهز بود . این فناوری شباهت هایی با Quick Charge کوالکوم دارد اما آنچه آن را نسبت به Quick Charge متمایز می سازد این است که می توان 25 وات توان را تولید کند .

اسکای لی ، نایب رییس OPPO، می گوید : " OPPO اغلب تمایل داشته است که از فناوری های منحصر به فردی در MWCرونمایی کند . ما همیشه سعی می کنیم که تجربه بهتری را در اختیار کاربران بگذاریم . "

OPPO همیشه در زمینه فناوری های مرتبط با دوربین گوشی های هوشمند خلاقانه عمل کرده است . دوربین های نوسان داری که در مدل های N1 و N3 مورد استفاده قرار گرفته اند برای اولین بار در جهان توسط همین سازنده ساخته شدند . OPPO علاوه بر این خالق NFC تجهیزات زوم دوربین نیز بوده است . سوپر زوم 50 مگاپیکسلی نیز ایده مبتکرانه همین سازنده می باشد که در FIND 1 مورد استفاده قرار گرفته است . این فناوری با چسباندن عکس ها به یکدیگر جزییات بیشتری را در آن ها قرار می دهد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر