غول هایی از آسیا : Smartisan T2 ، یک گوشی زیبا و مقاوم

غول هایی از آسیا : Smartisan T2 ، یک گوشی زیبا و مقاوم

خبرگزاری فون آرنا (phonearena) می گوید : در گذشته نیز خبرهایی در مورد برترین محصولات آسیا منتشر شده بود . موضوع این خبرها اغلب به دستگاه هایی با مشخصات فنی پیشرفته و یا دستگاه هایی که در مقابل قیمت پرداختی ارزش بالایی داشته اند ، مرتبط می شد . در این خبرها کمتر دیده شده است که محصولی از نظر ظاهری ویژگی هایی برای رقابت داشته باشد ، اگرچه که دستگاه هایی مانند گوشی هوشمند اسمارتیسن T1 2014 چنین خصوصیتی را در خود داشت .

اسمارتیسن سازنده ای گمنام است که کمتر از سه سال از حضور آن در دنیایی گوشی های همراه می گذرد با وجود این کاربران زیادی به محصولات این شرکت علاقمند شده اند . این سازنده اخیرا از یک گوشی زیبای دیگر رونمایی کرده است . این گوشی جدید که ترکیبی از فلز و شیشه می باشد اسمارتیسن T2 نام دارد و به وضوح فرهنگ کم توقع گرایی سازنده خود را نمایان می سازد . اسمارتیسن اعلام کرده است که برای ساخت برخی از اجزای این دستگاه یک سال به پژوهش و جست و جو پرداخته است به همین دلیل محصول نهایی این سازنده چنین زیبایی منحصر به فردی دارد . فلسفه طراحی این گوشی هوشمند آن را به محصولی خاص مبدل ساخته است . یکی از ویژگی های خاص این دستگاه پورت سیم کارت آن می باشد که در داخل غلتانک صدا قرار دارد .

سازنده در ساخت این مدل نیز از یک کلید قابل برنامه ریزی که در قسمت جانبی دستگاه در زیر غلتانک صدا قرار دارد ، استفاده کرده است . این کلید به طور پیش فرض میزان روشنی نمایشگر را تنظیم می کند اما قابل برنامه ریزی می باشد تا بتواند فرامین دیگری را نیز برای کاربر اجرا کند . یکی دیگر از خصوصیت های ویژه این گوشی هوشمند سیستم عامل بسیار انعطاف پذیر آن می باشد که بر مبنای اندروید 5.1  لولی پاپ ساخته شده است و تنظیمات و آریش های مختلفی را در اختیار کاربر می گذارد .

اسمارتیسن تا به حال نشان داده است که می تواند محصولاتی با مشخصات فنی پیشرفته بسازد و T2 یکی از دستگاه های پیشرفته این سازنده محسوب می شود . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 4.95 اینچی JDI با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسلی و چگالی 445 ppi بهره می برد که توسط یک Gorilla Glass 3 محافظت می شود . اسمارتیسن T2 به یک پردازشگر شش هسته ای 808 اسنپدراگون ( مشابه آنچه در ال جی G4 به کار رفته است ) و یک رم 3 گیگابایتی DDR3 مجهز است . سازنده این گوشی هوشمند در نظر دارد که این دستگاه را با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایتی وارد بازار کند . هیچ یک از مدل های این گوشی هوشمند کارت حافظه SD را پشتیبانی نمی کند .

T2 برای تولید صدای با کیفیت از تراشه های تقویت کننده صدای NXP TFA9890 و Texas Instruments OPA1612 بهره می برد . از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، دوربین اصلی  13 مگاپیکسلی مجهز به لنزهای f/2.0 ، قابلیت پایدار سازی تصویر ، فیلم برداری 4K UHD و تصویر برداری آهسته 120 FPS و باتری 2,670 mAh آن  اشاره کرد .

محصولات اسمارتیسن قیمت ارزانی ندارند اما T2 از این قاعده مستثنی می باشد . مدل 16 گیگابایتی این گوشی هوشمند در حال حاضر در چین با قیمت 380 دلار و مدل 32 گیگابایتی آن با قیمت 395 دلار به فروش می رسد . کاربرانی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند می توانند این گوشی هوشمند را با پرداخت 50 تا 80 دلار به طور آنلاین سفارش دهند تا سازنده این محصول را برای آن ها ارسال کند .

mz194

MZ195

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر