سامسونگ از ویژگی های جدید S Pen و Edge اندروید “N” رونمایی کرد !

سامسونگ از ویژگی های جدید S Pen و Edge اندروید “N” رونمایی کرد !

خبرگزاری اندروید گیکس (androidGeeks) می گوید : سامسونگ اخیرا وب سایت خود را بروزرسانی و در آن ویژگی های S Pen و Edge جدید را اعلام کرده است . ظاهرا این سازنده کره ای در وب سایت خود ، برخی از ویژگی های گلکسی اس 7 ادج را نیزاعلام کرده است . جزییات منتشر شده در سایت نشان می دهند که  برخی از این ویژگی ها در اندروید N غیرفعال شده است .

این احتمال وجود دارد که حرف “N” به نسل جدید سیستم عامل اندرویدمرتبط باشد که ظاهرا نام آن با این حرف شروع می شود . با توجه به Look API های موجود در سایت می توان گفت که ویژگی های ایر باتن (AirButton) ، اسمارت کلیپ (SmartClip) و رایتینگ بادی (WritingBuddy) اس پن در اندروید N وجود ندارند . علاوه بر این ذکر شده است که ادج ایمرسیو مد (Edge Immersive Mode) دستگاه های سری ادج نیز در اندروید N غیرفعال می شود . هنوز با اطمینان نمی توان گفت که چرا سامسونگ این قابلیت ها را در اندروید N غیرفعال کرده است اما می توان این احتمال را در نظر گرفت که سیستم عامل بعدی گوگل ویژگی های مشابهی را پشتیبانی کند و یا این که سامسونگ خصوصیات جدیدی را در دستگاه ها و سیستم عامل خود خلق کرده باشد که عملکرد این قابلیت ها را داشته باشند .

سامسونگ در وب سایت خود برخی از ویژگی های گوشی جدید اس 7 را نیز اعلام کرده است . در این سایت گفته شده که سامسونگ اس 7 ادج از یک نوار اطلاعاتی Single plus عریض بهره می برد که در مقایسه با نوار گلکسی اس 6 ادج جزییات بیشتری را نشان می دهد . گوشی های گلکسی اس 6 ادج و گلکسی اس 6 ادج پلاس این قابلیت را از طریق بروزرسانی سیستم عامل دریافت کردند . با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند زمانی که نمایشگر خاموش است از ادج اسکرین به عنوان یک ساعت استفاده کند و همچنین در یک نگاه کوتاه پیغام های خود را بررسی نماید .

در این سایت اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 7 ادج منتشر نشده است اما انتظار می رود که سامسونگ ویژگی های این دستگاه را در کنگره جهانی موبایل که قرار است در تاریخ 21 فوریه ( 2 اسفند ) برگزار شود ، اعلام کند . در خبرهای منتشر شده گفته شده است که سامسونگ گلکسی اس 7 ادج از یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD Super AMOLED ، پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون یا اگزینوس 8890 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی پشتیبانی کننده کارت حافظه microSD و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به لنزهای f/1.7 بهره می برد . ظاهرا اس 7 ادج در مقابل آب و خاک نیز مقاوم است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر