Nvidia از فن آوری GTX 980 Ti و G-Sync رونمایی می کند

Nvidia از فن آوری GTX 980 Ti و G-Sync رونمایی می کند

Nvidia از فن آوری GTX 980 Ti و G-Sync رونمایی می کند

کارت گرافیک جدید ،6GB حافظه و هسته CUDA برای اجرای بازی ها با کیفیت Ultra HD را شامل می شود که همچنین رابط برنامه نویسی اپلیکیشن گرافیک DirectX 12 نسل بعدی Microsoft را پشتیبانی می کند.

در اضافه، Nvidia همچنین G-Sync، تکنولوژی جدید صفحه نمایش خود که بازی های با کیفیت را ارائه می دهد معرفی کرد.

Gigabyte دو مدل جدید برای G-Sync، Aorus X7 Pro-Sync و X5 را به بازار روانه کرده است.Aorus X7 شامل GTX 970M SLI و Aorus X5 GTX 965M SLI می باشد. ضمنا MSI نیز نوت بوک های بازی مبتنی بر Nvidia مثل GT72 G، یک نوت بوک 17.3 اینچی را به نمایش خواهد گذاشت. GT72 با GTX 980M یا GTX 970M GPU در دسترس خواهد بود.G-Sync با هماهنگ سازی نسبتبارگذاری دوباره یا refresh صفحه نمایش مصرف کننده به خروجی Nvidia GeForce GPUsکار می کند. این مساله که به آن نسبت بارگذاری دوباره متغیر می گویند، بسیاری از مشکلاتی را که شرکت های بازی آن را تجربه کرده اند را حل می کند.

GTX980 980

Nvidia همچنین یک کیت ارتقا نرم افزار ، GameWorks VR، را معرفی کرده است که به گوشی های واقعیت مجازی (VR) و برنامه نویسان بازی کمک می کند تا برای GeForce GPUs نوآوری های جدید ایجاد کنند.

نسخه آلفا از GameWorks VR SDK هم اکنون به مخاطبان صنعت VR، مثل CCP Games، Epic Games، HTC, Oculus و Valve ارائه شده است.

 
نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر