صندلی های خود پارک نیسان اداره کارمندان تنبل را منظم نگه می دارد !

صندلی های خود پارک نیسان اداره کارمندان تنبل را منظم نگه می دارد !

فقط باید برای این صندلی ها دست بزنید !
تولید خودروهای خودکار هنوز کاملا عملی نشده است با وجود این کارمندان نیسان ایده بسیار مفید تری را عملی ساخته اند . محصول جدید این خودروساز ژاپنی گونه ای از صندلی های اداری می باشد که اصطلاحا صندلی های خود پارک لقب گرفته اند .

با یک بار دست زدن برای این صندلی ها ، این اسباب هوشمند به طور خودکار خود را در مکان مناسب قرار می دهند و اتاق جلسه و یا اداره شما را مرتب و تمیز نگه می دارند . البته نگاه کردن به این صندلی ها و نوع عملکرد آن ها نیز این فایده را دارد که باعث خنده و رفع خستگی کارمندان می شود .

نیسان می گوید این صندلی های اوکامورای ( Okamura ) تعدیل شده توسط چهار دوربین حرکتی که بر روی دیوار قرار می گیرند ، به طور پیوسته مشاهده می شوند و  با استفاده از وای فای کنترل می گردند .

به همین سادگی ! البته نباید انتظار داشته باشید که این صندلی ها در چند ماه آینده در بازار عرضه شوند . آنچه در تصویر فوق می بینید تنها ترفندی می باشد که به منظور ارتقاء سیستم کمکی پارک هوشمند خودروسازان ژاپنی ابداع شده است بنابراین کارمندان شاغل در اداره ها هنوز مجبور هستند که تا چند سال آینده خودشان صندلی های خود را در مکان مناسب قرار دهند !

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید !

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر