سنسور جدید اثر انگشت در زیر دکمه ی تنظیم صدا

سنسور جدید اثر انگشت در زیر دکمه ی تنظیم صدا

Synaptics جدیدترین اسکنر اثر انگشت را معرفی کرد که آن قدر کوچک است که می تواند در دکمه ی تنظیم صدا نیز قرار بگیرد.


اگر دقیق شویم متوجه می شویم که پهنای سنسور تنها 3.5 میلیمتر است که راه را برای استفاده ی بالقوه از اسکنر هموار می کند. در حالی که استفاده از این اسکنر اثر انگشت را در قسمت کنترل صدای دستگاه های آینده را تضمین نمی کند، ولی می دانیم که این ایده ی پسندیده و جالبی است.
برای هیجان هواداران سامسونگ همین دلیل کافی است که اخیرا Synaptics تامین کننده ی سنسور اثر انگشت برای گوشی های گلکسی شده است. در واقع از روز های گلکسی S5 تامین کننده بوده است پس نمی تواند دور از ذهن باشد که سنسور اثر انگشت گلکسی بعدی (یا سنسور اثر انگشت نوت جدید امسال) از ویژگی های این فناوری جدید بهره مند باشد.
در راستای معرفی این سنسور جدید، Synaptics با ویژگی های ضد حقه بازی SentryPoint Security Suite را به روز رسانی کرده است. همان گونه که ممکن است به یاد بیاورید که اسکنر اثر انگشت گلکسی S5 به اثر انگشت های جعلی حساس بود. به روز رسانی اخیر SentryPoint اساسا این نکته را با تاکید به زنده بودن لمس انسان رفع کرده است. این موردی حیاتی در کارنامه ی Syntapics است علاوه بر این می تواند باعث ایجاد راهی طولانی در تکنولوژی ساخت اسکنر های اثر انگشت شود.

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر