ویدئوهای لایو فیسبوک در دسترس همگان قرار می گیرد

ویدئوهای لایو فیسبوک در دسترس همگان قرار می گیرد

ویدئوهای لایو فیسبوک چندماهی است که در دسترس افراد مشهور، پروفایل های تایید شده و کاربران در آمریکا قرار گرفته است. کاربران بین المللی نیز نباید بیش از این منتظر بمانند زیرا که این شبکه اجتماعی شروع به عرضه این ویژگی جدید برای همه کاربران در جهان کرده است.


بروزرسانی این برنامه در روز گذشته اتفاق افتاد و هم اکنون گزارش هایی از کاربران در کشورهای انگلیس، آلمان و برزیل و آفریقای جنوبی مبنی بر استفاده از ویدئوهای لایو منتشر شده است.
برای استفاده از این ابزار ویدئوی زنده، گزینه Update Status را در بالای فید خبری خود انتخاب کنید. آیکون Live Video  را مشاهده خواهید کرد. البته در صورتی که این ویژگی برای شما در دسترس باشد، با یک بنر وجود آن به شما اعلام خواهد شد.
پس از آن می توانید افرادی که می خواهید این ویدئو با آنها به اشتراک گذاشته شود انتخاب کنید و قبل از پخش آن توضیح کوتاهی نیز به آن بیفزایید. این ویژگی برای iOS در هفته های آینده عرضه خواهد شد و برای اندروید نیز مدت زمانی بعد ارائه می شود. همگان می دانند که فیسبوک همواره در تلاش برای عرضه سریعتر ویژگی های جدید خود بر روی سیستم های مختلف بوده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر