کاربران PS4 می توانند این هفته به صورت رایگان، آنلاین بازی کنند

کاربران PS4 می توانند این هفته به صورت رایگان، آنلاین بازی کنند

اگر از کاربران بازی های ویدیویی هستید و بخاطر هزینه های شرکت سونی، موفق به دریافت اشتراک PlayStation Plus برای PS4 نشده اید، خبر خوشی برای شما داریم! سونی برای ترغیب مشتریان خود، این هفته به صورت رایگان این خدمات را در اختیار عموم قرار می دهد. بنابراین کافی است بازی دلخواه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید. Star Wars Battlefront، Destiny، FIFA 16، یا حتی Fighter V.


همزمان با این رویداد، سونی دعوت به تست نسخه آزمایشی یک سیستم نرم افزاری کرد. همه افراد از هر کجای دنیا می توانند در این تست شرکت کنند. البته این شرکت هنوز اعلام نکرده است چه تعداد از افراد انتخاب خواهند شد یا دقیقا به دنبال چه نوع افرادی است. اگر کنجکاوید بدانید که جدیدترین کار شرکت سونی چیست، می توانید درخواست خود را برای این شرکت ارسال کنید. به گفته سونی، این آزمون در اوایل مارس شروع می شود و در صورتی که برای آزمایش این نرم افزار انتخاب شوید، دستورالعمل ها را از طریق ایمیل دربافت خواهید کرد.

 

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر