تصاویری از اچ تی سی وان M10

تصاویری از اچ تی سی وان M10

منابع خبری مجددا تصاویری را از گوشی هوشمند جدید اچ تی سی ، وان M10 ، منتشر کردند . در این تصاویر ظاهر پشت دستگاه نیز نشان داده شده است . این عکس ها برای اولین بار توسط سایت خبرگزاری ویبو (Weibo) منتشر شد و امکان بررسی بدنه و دوربین این دستگاه را برای طرفداران این برند مهیا ساخت .

ماژول دوربین گوشی وان M10 برخلاف ماژول های قبلی به کار رفته در گوشی های ساخته شده توسط این سازنده کمی نسبت به پنل پشتی دستگاه بیرون آمده است . عکس های منتشر شده نشان داده اند که این گوشی هوشمند به یک فلش دو مرحله ای LED ، بدنه ای فلزی و خطوطی برای نشان دادن آنتن مجهز می باشد .

علاوه بر اطلاعات فوق جزییات دیگری نیز در مورد وان M10 موجود می باشد . منابع خبری متعددی اعلام کرده اند که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED ، پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد .

MZ303

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر