دومین اردوی استارتاپ شیراز برگزار شد

دومین اردوی استارتاپ شیراز برگزار شد

پس از برگزاری موفق دومین رویداد اردوی استارتاپ شیراز، برگزارکننده این رویداد کارآفرینی با اشاره به اینکه استارت آپ جز مشاغل نو محسوب می‌شود، گفت: دومین دور از اردوی استارتاپ شیراز با حمایت دانشگاه جامع علمی و کاربردی صنایع مخابرات ایران برگزار شد.


رجا در گفت‌وگو با خبرنگار چهره و اخبار فناوری ا در شیراز، با اشاره به تیم های نو پایی که با یک ایده کار خود را آغاز می‌کنند اظهار داشت: این تیم ها همان استارت آپ‌ها هستند که با سرمایه اندک کار خود را شروع و به سرعت نیز به درآمدزایی می‌رسند.
مدیر شتابنده و بنیاد الس بیان کرد: دومین دور از طرح اردوی استارت آپ از روز 28 بهمن ماه به مدت سه روز در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی صنایع مخابرات ایران در شیراز برگزار شده است. در این دوره هفت تیم شرکت کننده ایده های مختلفی را پیاده سازی کرده و طی مدت کوتاهی امکان ارائه به داوران را ایجاد کردند.
وی بیان کرد: با حمایت از رویداد های استارت آپ به عنوان یک رویداد کارآفرینانه، برای رشد و اشتغال زایی به ویژه برای جوانان تحصیل کرده و دارای ایده و فکر نو این استان تلاش می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استارت آپ‌ها به کمک فناوری توسعه می‌یابند، افزود: برای موفقیت در این رویداد خلاقانه تکنیک‌های متفاوتی مورد نیاز است و هر فرد می‌تواند ایده خود را در قالب یک استارت آپ ارائه کند.
وی اظهار کرد: با انتخاب بهترین و توجیح‌ترین ایده‌های ارائه شده در اردوی استارت آپ، تیم با جذب نیروهای متخصص برای پیشبرد ایده تشکیل می‌شود با توجه به اینکه هزینه کم در این روش به دلیل استفاده از اینترنت، موبایل و سایر تکنولوژی‌های روز دنیا درآمد زایی بالایی را به دنبال دارد.
رجا افزود: بهره‌گیری هوشمندانه و دانش بنیان از طرح ایده‌ پردازان، کارآفرینان، تعاون‌گران و همه افرادی که دارای ایده و فکر خلاقانه، هدف افتتاح و طرح اردوی استارت آپ در این دانشگاه محسوب می‌شود.
ما به عنوان شتابدهنده کسب و کار های فناوری محور و همچنین ارزیاب شرکت های دانش بنیان در جنوب کشور امیدواریم بتوانیم به در دانشگاه ها و سایر مراکز نیز به هرچه بهتر برگزار شدن چنین رویداد هایی کمک کرده و جو کارآفرینی را نهادینه کنیم.

photo 2016 02 24 00 03 43photo 2016 02 24 00 05 29photo 2016 02 24 00 05 30photo 2016 02 24 00 05 35

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر