شیائومی گوشی جدید Mi 4S را معرفی کرد

شیائومی گوشی جدید Mi 4S را معرفی کرد

چند ماهی است که شایعات شیائومی Mi5 نقل مجالس شده است. این شرکت تایید کرده بود که این دستگاه امروز در پکن و بارسلونا در کنگره جهانی موبایل معرفی می شود. مراسم پکن زودتر از مراسم بارسلونا آغاز شده است و شیائومی گوشی هوشمندی را معرفی کرد که البته گوشی Mi5 نیست، بلکه مدل Mi 4s است که ساعاتی قبل از مراسم، شایعه معرفی آن پخش شد.


شیائومی Mi 4s، ادامه دهنده راه دستگاه های Mi 4c و Mi 4i است که سال گذشته معرفی شدند. گوشی Mi 4s از جهت ویژگی ها بیشتر شبیه به Mi 4c است و فقط طراحی آن کمی متفاوت می باشد. گوشی Mi 4C، دارای صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی قابل توسعه 64 گیگابایتی بود و از یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون کوالکام 808 و کارت گرافیکی آدرنو 418 بهره می برد. در این سمت، گوشی تازه معرفی شده Mi 4S با پشتیبانی از 4G LTE به بازار خواهد آمد و حامل یک باتری 3260 میلی آمپری غیرقابل جابجایی خواهد بود. این دستگاه از فلز و شیشه ساخته شده و دارای یک اسکنر اثر انگشت می باشد. دکمه های مربوط به پاور، صدا و قفل دستگاه در سمت راست آن قرار گرفته اند و در پشت دستگاه نیز یک دوربین و LED دوگانه قرار گرفته است. گوشی Mi 4S دارای دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی و نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشد. این گوشی دو سیم کارته است و با اندروید 6 مارشمالو  و MIUI 7 عرضه خواهد شد.


شارژ سریع کوالکام و سنسور مادون قرمز در بالای گوشی نیز از دیگر مشخصات این گوشی جدید شیائومی است. USB Type-C نیز در پایین گوشی قرار گرفته است. شیائومی Mi 4S می تواند به عنوان یک گوشی رده متوسط به بالا ارزیابی شود که در رنگ های مشکی، سفید و طلایی به بازار خواهد آمد. این دستگاه با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر می گذارد، به نظر گوشی مقرون به صرفه ای است که 260 دلار قیمت دارد. فروش این گوشی از یازدهم اسفندماه آغاز خواهد شد. شیائومی در مورد زمان فروش این گوشی در خارج از چین حرفی نزده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر