Blade V7 ، گوشی زیبای دیگری از ZTE در MWC 2016

Blade V7 ، گوشی زیبای دیگری از ZTE در MWC 2016

ZTE ترسی از ارائه طرح های بلند پروازانه ندارد حتی اگر بخواهد گوشی هایی با سبک طراحی گوشی های آیفون بسازد !
ZTE سال گذشته با عرضه مدل آکسون (Axon) به همه نشان داد که می تواند گوشی های بسیار زیبایی بسازد . این سازنده هم اکنون برخی از ویژگی های آن سبک طراحی را در ساخت گوشی های هوشمند رنج متوسط بلید (Blade) پیاده کرده است . ZTE در کنگره جهانی موبایل از دو گوشی هوشمند بلید V7 و بلید V7 Lite رونمایی کرد . این دو گوشی هوشمند به بدنه های فلزی مجهز هستند و از لحاظ ظاهری حکم برادران دوقلو را دارند .

گوشی های بلید جدید از نظر طراحی شباهت زیادی به گوشی های جدید آیفون دارند . مدل V7 به یک نمایشگر منحنی شکل و یک کاور پشتی مجهز شده است که آن را عملا شبیه به یک آیفون 6 و یا آیفون 6s کرده است . بلید V7 Lite نیز به راحتی سبک طراحی صاف آیفون 5s را در ذهن تداعی می کند . در دست گرفتن هر دو گوشی احساس بسیار خوبی را در کاربر به وجود می آورد .

مشخصات فنی

بلید V7 به یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080 پیکسلی ، پردازشگر 8 هسته ای 1.3Ghz مدیا تک ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است . این دستگاه یک اسپیکر بسیار خوب و چند پورت میکروفون را نیز در اختیار کاربر می گذارد . بلید V7 Lite نیز از یک نمایشگر کوچک تر 5 اینچی 720 پیکسلی و پردازشگر 4 هسته ای مدیاتک بهره می برد . ZTE در نظر دارد هر دو دستگاه را با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو در بازار عرضه نماید .

گوشی های سری جدید بلید به عنوان آپشن هایی اقتصادی برای بازار کشورهای چین ، آلمان ، اسپانیا و دیگر مناطق جهان ساخته شده اند و قرار است در چند ماه آینده وارد بازار شوند . ZTE در نظر دارد مدل بلید V7 Lite را ابتدا در روسیه عرضه کند .

شایعه هایی به گوش می رسد که ZTE می خواهد در نیمه اول سال 2016 جایگزینی را برای مدل آکسون معرفی کند از این رو نمی توان گفت که گوشی های بلید معرفی شده جایگزین های مدل آکسون می باشند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر