آیفون 4 اینچی جدید آیفون SE نام دارد !

آیفون 4 اینچی جدید آیفون SE نام دارد !

اپل نام جدیدی برای جانشین آیفون 5S پیدا کرده است . این سازنده در نظر دارد گوشی جدید خود را با نام آیفون SE وارد بازار کند . یکی از منابع خبری (9to5Mac) اعلام کرده است که اپل می خواهد در انتخاب نام برای گوشی های جدید خود تنها از حروف انگلیسی استفاده کند و اعداد را کنار بگذارد .

چند وقت پیش شایعه شده بود که گوشی جدید قرار است با نام آیفون 5SE وارد بازار شود تا به عنوان ورژن خاص آیفون 5S به فروش برسد اما خبرگزاری 9to5Mac می گوید اپل از انتخاب این اسم صرف نظر کرده زیرا معتقد است که نام انتخاب شده بسیار گیج کننده است . البته ممکن است اپل نام انتخابی خود را به علت گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس تغییر داده باشد زیرا این امکان وجود دارد که به علت موجود بودن این دو محصول در بازار میزان فروش گوشی جدید که در نام آن از عدد "5" استفاده شده است ، کاهش یابد .

آیفون SE به احتمال زیاد برادر آیفون S5 است که ویژگی های بهتری دارد . 9to5Mac اعلام کرده است که گوشی جدید به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ارتقاء یافته آیفون 6 و پردازشگر A9 آیفون 6S مجهز است . ظاهرا این گوشی هوشمند از اسکنر اثر انگشت و NFC نیز بهره می برد . آیفون SE تغییرات فیزیکی کوچکی نیز در بدنه خود دیده است ، گوشه های منحنی شکل بدنه و دکمه پاور انتقال یافته به سمت راست دستگاه برخی از این تغییرات می باشند . انتظار می رود که اپل در تاریخ 15 مارس (25 اسفند) در کنار اپل واچ بندهای جدید و آی پد پرو (iPad Pro ) کوچک شده از گوشی جدید خود رونمایی کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر