اجرای همه چیز با استفاده از Twitter در یکی از شهر های کوچک اسپانیا

اجرای همه چیز با استفاده از Twitter در یکی از شهر های کوچک اسپانیا


اگر چه بعضی از شبکه های اجتماعی بیهوده و بی معنی هستند اما اگر از Twitter استفاده می کنید، می دانید که Twitter بسیار جالب است. در هر حال وقتی برنامه ای به درستی مدیریت شود می تواند حتی در یک شهر کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. این چیزی است که در شهر Jun در اسپانیا اتفاق افتاد، جایی که Twitter راه اصلی ارتباط دولت با کسانی است که در آنجا زندگی می کنند و بر عکس.


در Jun، 3500 نفر زندگی می کنند و از سپتامبر 2011 با گسترش همه چیز حتی اخبار و تحولات محلی، فرصت های شغلی و آخرین منوهای شام  توسط دولت محلی از Twitter استفاده می شود. از طرف دیگر ساکنان Jun خواهند توانست قرار ملاقات با پزشک، شکایات درباره خدمات محلی، گزارش جنایات، و به طور کلی هر چیزی که در جامعه محلی وجود دارد را انجام می دهد. این فقط در مورد ارتباطات عمومی است.
شهردار این منطقه یک حساب فعال دارد در واقع همه خدمات عمومی شهر دارای یک حساب Twitter هستند. حتی یک افسر پلیس هم می تواند حسابی در Twitter داشته باشد. همه جا علامت پرنده Twitter دیده می شود. حتی جاروکش های خیابان ها، کاربران Twitter هستند و پیام های شاد و سرگرم کننده خود را همراه با عکس های قبل و بعد از کار خود را در Twitter می گذارند.
با توجه به گزارش منتشر شده، همه چیز خوب کار می کند. یکی از ساکنان Twitting که در عکسی کنار چراغ شکسته نشسته و در مدت 3 دقیقه و 30 ثانیه این چراغ تعمیر می شودرا نشان می دهد. این سریع تر از آن چیزی است که بسیاری از ما برای عوض کردن یک لامپ در خانه انجام می دهیم.
شهروندان مسن Jun هرگز Twitter را ترک نمی کنند چونکه Twitterبرنامه ویژه ای برای افرادی که بیش از 65 سال دارند را اجرا می کند و آن آموزش نحوه استفاده ار اینترنت و رسانه های اجتماعی است. شهردارمی گوید Twitter کمک می کند تا ساکنان و دولت به هم نزدیکتر شوند. جایی که قبلا کارمندان شهر جایگاهی برای کار در جامعه نداشتند، در حال حاضر از آنها قدردانی می شود و مردم بیشتر به کار خود افتخار می کنند.
محققان در ازمایشگاه MIT ، اکنون در حال مطالعه بر روی شهر Jun هستند. تا این پروژه بتواند در مقیاس بزرگتر در جاهای دیگر اجرا شود در واقع می تواند یک حکومت مجازی ایجاد کند که فقط یکی، در جهان وجود داشته باشد.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر