اوپو R9 و R9 پلاس در تنا !

اوپو R9 و R9 پلاس در تنا !

اما ظاهرا این گونه نیست زیرا گزارش های منتشر شده از تنا به تراشه دیگری اشاره کرده اند . تنا از نظر موقعیت و اعتبار یک سازمان مانند FCC آمریکا می باشد . این سازمان اخیرا لیستی از مشخصات اوپو R9 و R9 پلاس را به همراه تصاویری از این دو دستگاه منتشر کرده است .

اما ظاهرا این گونه نیست زیرا گزارش های منتشر شده از تنا به تراشه دیگری اشاره کرده اند . تنا از نظر موقعیت و اعتبار یک سازمان مانند FCC آمریکا می باشد . این سازمان اخیرا لیستی از مشخصات اوپو R9 و R9 پلاس را به همراه تصاویری از این دو دستگاه منتشر کرده است .

اوپو R9

 

mz350

ظاهر این گوشی هوشمند مانند آن چیزی است که در تصویر فوق مشاهده می کنید . این دستگاه از یک بدنه فلزی ، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی لمسی AMOLED ، رم 4 گیگابایتی ، پردازشگر هشت هسته ای 1.95 GHz و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء با کارت حافظه Micro SD بهره می برد . از دیگر مشخصات این محصول دو سیم کارته می توان به قابلیت پشتیبانی 4G ، باتری 2,850 mAh ، دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی ( دوربین اصلی به فلش LED مجهز است ) و سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ  اشاره کرد . مدل R9  اوپو  151.8 میلی متر طول ، 74.3 میلی متر عرض ، 6.5 میلی متر ضخامت و 145 گرم وزن دارد .

تنا نامی از نوع پردازشگر نزده است اما می توان با اطمینان گفت که تراشه به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع اسنپدراگون 820 نیست زیرا این تراشه 4 هسته ای می باشد اما R9 طبق جزییات منتشر شده از یک پردازشگر 8 هسته ای بهره می برد . انتظار می رود که اوپو در ساخت این دستگاه از تراشه هلیو P10 مدیا تک استفاده کرده باشد .

اوپو R9 پلاس

mz351

در ساخت این گوشی هوشمند نیز از قاب فلزی استفاده شده است . اوپو R9 پلاس به یک نمایشگر 6 اینچی 1080 پیکسلی لمسی AMOLED ، دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی ( دوربین اصلی به فلش LED مجهز است ) ، پردازشگر 8 هسته ای 1.8 GHz ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء با استفاده از کارت حافظه Micro SDمجهز است . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند دو سیم کارته می توان به باتری 4,120 mAh ، قابلیت اتصال 4G LTE و سیستم عامل 5 لولی پاپ اندروید اشاره کرد . این که اوپو در این مدل از سیستم عامل اندروید 5 استفاده کرده باعث تعجب همه طرفداران شده است . طول ، عرض ، ضخامت و وزن اوپو R9 پلاس به ترتیب 163 ، 80.8 و 7.4 میلی متر و 185 گرم می باشد .

در مورد نام پردازشگر این گوشی هوشمند نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما بر اساس تست های انجام شده و تعداد هسته های تراشه می توان گفت که این دستگاه احتمالا به اسنپدراگون 625 مجهز باشد .

با توجه به چنین مشخصاتی نمی توان گفت که گوشی های جدید اوپو دستگاه هایی پرچم دار هستند اما می توان اطمینان داشت که در رنج متوسط این دو محصول به راحتی با دیگر محصولات موجود در بازار رقابت می کنند . انتظار می رود که اوپو در تاریخ 17 مارس ( 27 اسفند ) از مدل های R9 رونمایی کند . فایند 9 (  Find 9) ، محصول دیگری از  این سازنده ، نیز در همین سال در معرض عموم قرار می گیرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر