5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست دهید !

5 نرم افزار اندروید که نباید آن ها را از دست دهید !

mz363

یک هفته دیگر هم گذشت و نرم افزارهای جدیدی نیز در گوگل پلی قرار گرفت . برای کسانی که دوست دارند به طور منظم بازی های جدید را تست کنند ، آزمودن همه این نرم افزارها ممکن است خسته کننده باشد . مانند هر هفته در این خبر هم به معرفی نرم افزارهایی که بیشترین محبوبیت را در میان نرم افزارهای جدید داشته اند ، پرداخته شده است .


واک مجیک 2 (Whack Magic 2)

mz364

قیمت : رایگان ( ارتقاء از طریق خرید )

معرفی برنامه های برتر این هفته را با واک مجیک 2 شروع می کنیم . در این بازی کاربر با غول هایی مواجه می شود که باید آن ها را از میدان به در کند . بازیکن در مجیک 2 باید بر حسب نوع دشمنانی که با آن ها مواجه می شود ، با ضربه زدن ، نگه داشتن و یا حرکت دادن صفحه حملاتی را انجام دهد تا در مدت محدودی غول ها را شکست دهد . در این بازی عناصر RPG نیز وجود دارند و کاربر می تواند قدرت کرکتر بازی خود را افزایش دهد . در واک مجیک 2 کاربر همچنین می تواند سلاح ها و زره های کرکتر خود را ارتقاء دهد ، قابلیت های جدیدی را در بازی پیدا کند و از اتفاقاتی که در بازی می افتد برای پیشرفت روند بازی کمک بگیرد .

تامب دریفت (Thumb Drift)

mz365

قیمت : رایگان ( ارتقاء از طریق خرید )

تامب دریفت یک بازی اتومبیل رانی کوچک است که ویژگی های رتروگرافیکی جالبی دارد و کاربر می تواند به سادگی با یک انگشت در آن خودرو مسابقه ای خود را براند . در این بازی کاربر باید سر پیچ ها دریفت بزند تا امتیاز بیشتری را کسب کند . تامب دریفت 50 خودرو مختلف را در اختیار کاربر می گذارد و همچنین کاربر را قادر می سازد تا در صورت تمایل با کاربران دیگر مسابقه دهد . کاربر می تواند این بازی را به طور رایگان از گوگل پلی دانلود کند .

هندز فری (Hands Free)

mz366

قیمت : رایگان

هندز فری یک نرم افزار رایگان از طرف گوگل می باشد که نحوه پرداخت الکترونیکی را برای کاربران تغییر می دهد . این نرم افزار در صورتی که کاربر بخواهد با استفاده از گوگل قبض های خود را پرداخت کند ، به واسطه وای فای و یا بلوتوث به ترمینال های پرداخت وصل می شود و پرداخت را انجام می دهد . هندز فری روش پرداخت جدیدی می باشد بنابراین این احتمال وجود دارد که در حال حاضر کاربر فقط بتواند از آن در مکان های خاصی که این نرم افزار را پشتیبانی می کنند ، از آن بهره ببرد .

فارنهایت : رسالت ایندیگو (Fahrentheit: Indigo Prophecy)

mz367

قیمت : 9.99 دلار

فارنهایت که با نام رسالت ایندیگو (Indigo Prophecy) نیز شناخته می شود ، برای اولین بار در سال 2005 به بازار آمد و طرفداران زیادی نیز پیدا کرد . این بازی پس از مدتی با تمام ویژگی هایش برای گوشی موبایل نیز ساخته شد . فارنهایت بیشتر به یک فیلم شبیه است که کاربر با بازی کردن صحنه های آن را جلو می برد . فارنهایت کمی گران است اما بازی نسبتا جالبی در ژانر بازی های داستانی و اکشن می باشد .

هوند (Hound)

mz368

قیمت : رایگان

هوند بیلد دوم یک نرم افزار دستیار شخصی از ساوند هوند (SoundHound) است که بیلد اول آن سال گذشته به بازار آمد . این دستیار ویژگی های عجیب زیادی دارد به طور مثال می تواند برای کاربر لطیفه تعریف کند ، بازی هایی را برای اوقات فراغت کاربر ارائه کند و همچنین فرامین صوتی کاربر را اجرا کند و او را نسبت به وضعیت آب و هوا و همچنین اطلاعات مرتبط با رستوران ها مطلع سازد . هوند یک دستیار شخصی همه کاره است ، توصیه می شوند که آن را روی گوشی های خود نصب کنید .

کلش رویال (Clash Royale)

mz369

قیمت : رایگان ( ارتقاء از طریق خرید )

سوپرسل یک شرکت سازنده نرم افزار است که بازی مشهور کلش آف کلن را وارد بازار کرد . جدیدترین محصولی که این شرکت به بازار فرستاده است کلش رویال نام دارد . در کلش رویال کاربر باید با جمع کردن کارت های مختلف موجود در بازی با رقبای خود مبارزه کند . هر دور مسابقه یک PvP زنده است که بازیکن باید در آن برای کسب غنائم با کاربران دیگر بجنگد . سوپرسل در این محصول از کرکترها و کارت های کلش آف کلن استفاده کرده است تا جوی آشنا را برای کاربران ایجاد کند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر