سامسونگ خانه های هوشمند را با PowerBot VR9000 تمیز می کند

سامسونگ خانه های هوشمند را با PowerBot VR9000 تمیز می کند

سامسونگ به تازگی روبات های جارو برقی را به اسم PowerBot VR9000 برای خانه های هوشمند ساخته و روانه بازارکرده است. این محصولات با این که قیمت بالایی دارند ولی امکانات جالبی را فراهم می کنند. در این مقاله به بررسی این محصول جدید می پردازیم.

این ابزار جدید با اضافه کردن امکان کنترل از راه دور برای خانه های هوشمند عالی هستند تا به امروز، بازار روبات های خانگی معمولا تحت تسلط شرکت iRobot بوده است و حال شرکت سامسونگ نام معروف و خوشنام شرکتش را در لیست خدمات خانگی برای خانه های هوشمند قرار می دهد.
اوایل امسال،   سامسونگ PowerBot VR9000 ، شروع خوبی در CES 2015 داشت. و حال این محصول را در BestBuy تحت عنوان VR20H9050UW به فروش می رساند ( چه اسم جذابی!) اگر فکر می کنید که قیمت های iRobot بالا هستند، PowerBot VR9000 شما را شوک زده می کند. قیمت جارو برقی 1000$ ذکر شده است.
در ازای این قیمت  بالا، سامسونگ قول " مجموعه ای از فن آوری های پیشرفته" – و قابلیت تمیز کردن کف پارکت و فرش ، هر دو را با هم، را داده است. اگر هیچ وقت یک روبات جارو برقی نداشته اید یا آن را امتحان نکرده اید، می دانید که این یک مزیت بزرگ است. این وسیله همه این کارها را با یک موتور تبدیل دیجیتالی قدرتمند و یک فرچه مستطیلی شکل پهن انجام می دهد که باعث می شود نیازی به فرچه های کناری نباشد و همچنین مطمئن باشید که همه کثیفی ها و زباله ها را در اولین گذر خود از یک منطقه پاک می کند.
در این محصول از تکنولوژی CycloneForce  استفاده شده است که ذرات را به حرکت در می آورد تا از مسدود شدگی جلوگیری به عمل آید و همچنین از سنسور مشاهده دقیق ارتفاع برای جلوگیری از برخورد به حتی کوچکترین مانع در یک محوطه بزرگ استفاده شده است. PowerBot VR9000 همچنین یک دوربین روی خود دارد که با سیستم نقشه  پلاس تصویری  (Visionary Mapping Plus System) که بهترین مسیر برای تمیز کردن را می یابد.
دیگر ویژگی ها شامل چرخ های آسان رو و پاک کننده ذره ای می باشد. آخرین ویژگی بسیار جذاب است زیرا به شما این امکان را می دهد که توسط یک کنترل از راه دور جارو برقی را کنترل کنید.
موجود در رنگ های سفید و سیاه،  PowerBot VR9000 سامسونگ آماده تمیز کردن خانه های هوشمند در سراسر جهان است. این محصول اکنون با قیمت 999.99$ در Best Buy به فروش می رسد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر