اوپو از دقیق ترین کپی آیفون ، اوپو R9 و R9 پلاس ، رونمایی کرد !

اوپو از دقیق ترین کپی آیفون ، اوپو R9 و R9 پلاس ، رونمایی کرد !

اوپو از دقیق ترین کپی آیفون ، اوپو R9 و R9 پلاس ، رونمایی کرد !

mz426

اگر که در اروپا و یا ایالات متحده زندگی می کنید این احتمال وجود دارد که تا به حال نام اوپو را نشنیده باشید با وجود این باید بدانید که اوپو در چین نام بزرگی است . این سازنده در سال 2015 با پشت سر گذاشتن مایکروسافت ، سونی و بلک بری توانست خود را به جمع 8 سازنده بزرگ گوشی های موبایل جهان ملحق کند . اوپو سال گذشته 50 میلیون دستگاه گوشی همراه را فروخت .


این سازنده هم اکنون از دو گوشی پرچم دار جدید به نام اوپو R9 و اوپوR9 پلاس رونمایی کرده است که در واقع کپی هایی باور نکردنی از آیفون محسوب می شوند . در گذشته هم دیده شده بود که سازندگان چینی گوشی هایی را با طرح آیفون وارد بازار کنند اما به راحتی می توان گفت که دو گوشی جدید اوپو در واقع گستاخانه ترین کپی های آیفون هستند که تا به حال ساخته شده اند . در واقع تنها تفاوت موجود بین آیفون و گوشی های جدید اوپو در کلید خانه بیضی شکل اوپو می باشد . صرف نظر از این تفاوت و در صورت ندیدن برند اوپو به سختی می توانید این دو گوشی جدید را از آیفون تمایز دهید .

کپی هایی باور نکردنی از گوشی های اپل

اوپو نمی خواهد گوشی های پرچم دار جدید خود را در اروپا و آمریکا عرضه کند که البته بهتر است که واقعا هم چنین کاری را انجام ندهد چون اپل به راحتی می تواند علیه اوپو در دادگاه اقدام کند .

آیفون های جدید .... ببخشید اوپو های جدید چه خصوصیاتی دارند ؟

mz427

 

MZ428

MZ429

R9 به یک نمایشگر 5.5 اینچی و مدل پلاس به یک نمایشگر 6 اینچی مجهز است . این دو دستگاه به ترتیب 6.4 میلی متر و 7.4 میلی متر ضخامت دارند و از بدنه هایی فلزی بهره می برند که با فرورفتگی هایی مزین شده اند . هر دو دستگاه به فناوری شارژ سریع VOOC اوپو نیز مجهز هستند . این فناوری توسط اوپو در حدود دو سال پیش معرفی شد . VOOC از داغ کردن بیش از حد گوشی ها در هنگام شارژ نیز جلوگیری می کند .

می توانید مشخصات فنی این دو گوشی پرچم دار جدید را در جدول زیر مشاهده کنید :

MZ431

برجسته ترین ویژگی های R9 و R9 پلاس حافظه داخلی و طراحی باور نکردنی این دو دستگاه می باشند البته باید به این مطلب نیز اشاره کرد که دوربین مدل پلاس از قابلیت های تشخیص حالت سریع و فوکوس خودکار و نمایشگر این دستگاه از تراکم پیکسلی معادل 367ppi نیز بهره می برد .

آنچه قبل از خرید این دو گوشی باید بدانیم :

در صورتی که می خواهید از یکی از این دو گوشی جدید در اروپا و یا آمریکا استفاده کنید باید بدانید که اوپوهای جدید در این مکان ها تنها می توانند 4G LTE را پشتیبانی کنند . در واقع تنها باندهای 4G FDD-LTE قابل پشتیبانی این دو محصول باندهای 1 ، 3 و 5 می باشند از این رو کاربر نمی تواند به خوبی از شبکه های 4G LTE استفاده کند .

سیستم عامل Color 3.0

 

MZ430

اوپو دو محصول جدید خود را به سیستم عامل Color 3.0 مجهز ساخته است که در واقع کپی هایی باور نکردنی از سیستم عامل اندروید محسوب می شود . این پلت فرم از برخی جهات مانند تقویم و نرم افزارهای دوربین به iOS هم شباهت هایی دارد . در تصویر فوق می توانید ظاهر سیستم عامل Color 3.0 را ببینید .

قیمت و تاریخ عرضه اوپو R9

اوپو در چین یک برند مشهور می باشد از این رو نباید انتظار داشته باشید که این گوشی های جدید قیمت ارزانی داشته باشند . این سازنده در نظر دارد مدل پایه گوشی جدید خود را با قیمت 430 دلار و مدل پلاس مجهز به حافظه 64 گیگابایتی را با قیمت 510 دلار روانه بازار کند . در نظر داشته باشید که در صورت تمایل به وارد کردن این گوشی ها از طریق یک فروشنده واسط باید قیمت بسیار بالاتری را برای خرید آن ها بپردازید . اوپو از هر دو دستگاه در تاریخ 12 آوریل ( 24 فروردین ) در چین رونمایی می کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر