6 مورد که باید پیش از خرید هدفون بی سیم بدانید

6 مورد که باید پیش از خرید هدفون بی سیم بدانید

6 مورد که باید پیش از خرید هدفون بی سیم بدانید

هدفون های بی سیم بسیار کار ما را راحت می کنند. اما این دستگاه ها مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله به نکاتی که باید قبل از خرید این دستگاه ها در نظر بگیریم می پردازیم.با درهم ریختگی کمتر و راحتی بیشتر، محصولات بی سیم نسبت به انواع سیم دار روز به روز بیشتر طرفدار پیدا می کنند. اما وقتی که صحبت از هدفون می شود، حذف سیم ها همیشه بهترین راه حل نیست. به خصوص هدفون هایی که با بلوتوث کار می کنند اکثرا به مشکل بر می خورند. البته علی رغم مشکلاتشان مزایای خود را نیز دارند. با فیسیت همراه باشید تا در این مقاله به چند مورد از مهم ترین نکته ها در مورد هدفون های وایرلس بپردازیم. 

 

نکاتی که قبل از خرید هدفون بی سیم باید بدانید

1- انواع بی سیم  

سه نوع اصلی هدفون بی سیم وجود دارد که می توان آن ها را در دو دسته جای داد آن‌هایی که به یک فرستنده جدا نیاز دارند و آن هایی که ندارند.
در مورد اولی هدفون‌های مادون قرمز و فرکانس رادیویی وجود دارند. البته مادون قرمز اندکی قدیمی شده است، اما هدفون‌هایی که از آن استفاده می‌کنند هنوز هم توسط شرکت هایی مثل Sennheiser تولید می‌شوند. مادون قرمز بیشتر برای تلویزیون استفاده می شود، اما به یک خط  بدون مانع بین هدفون و فرستنده نیاز دارد، که به معنای محدودیت در فاصله و زاویه ای است که می توان از آن استفاده کرد.

sennhesier ir


فرکانس رادیویی قوی تر است. هدفون های بی سیمی که از فرکانس رادیویی استفاده می کنند ( مانند  Sony MDRRF985RK در تصویر بالا) می توانند در محدوده تا 50 متری کار کنند، و سیگنال های آن ها از دیوار نیز می گذرد، که باعث می شود بتوان علاوه بر تلویزیون از آن برای استریو خانگی نیز استفاده کرد. البته تداخلات یک مشکل بزرگ است: با افزایش فاصله و دیگر دستگاه های بی سیمی که از همان محدوده فرکانس استفاده می کنند ( معمولا بین 800 تا 900 مگاهرتز) تداخلات بیشتر می شوند. مادون قرمز نیز مانند بلوتوث از این مساله در امان نیست.
اگر هدفونی بدون فرستنده می خواهید بلوتوث بهترین گزینه برای شماست. البته این هدفون ها به تکنولوژی بلوتوث نیاز دارند که گوشی ها،لپ تاپ ها،کنسول های بازی و تلویزیون های مدرن آن را پشتیبانی می کنند. بلوتوث محدوده ی حدود 10 متری دارد.

 

2- بلوتوث و کیفیت صدا

بزرگترین مشکل در مورد هدفون های بلوتوثی این بوده که کیفیت صدای آن ها پایین است چرا که هدف اصلی بلوتوث ،گوش دادن به موزیک با کیفیت بالا نیست.


مقایسه
اولین نسخه های بلوتوث صدایی دیجیتالی بسیار بدی ارائه می دادند. با افزایش تقاضا بیشتر تمرکز روی افزایش کیفیت صدا در نسخه های بعدی قرار گرفت. پیشرفت های بیشتری در بلوتوث 3.0 و 4.0 و همچنین در کد aptX ایجاد شد. ادعا شده که aptX کیفیتی مانند سی دی دارد، و به تولید انبوه رسیده است. برای استفاده از آن لازم است که هر دو هدفون و موزیک پلیر شما آن را پشتیبانی کنند. سامسونگ، ال جی، موتورولا و اچ تی سی از سازندگان گوشی های هوشمندی هستند که aptX را پشتیبانی می کنند. اپل هنوز در میان آن ها نیست. همچنین لازم است به یاد داشته باشید که بلوتوث مقصر اصلی برای کیفیت پایین در هدفون های بلوتوثی است، دلایل دیگری نیز وجود دارد که شامل کیفیت خود هدفون ها و دستگاه صوتی که از آن استفاده می شود نیز می باشد.

 

تاخیر
یک مشکل دیگر در هدفون های بلوتوثی تاخیر است. این تاخیر فاصله کوتاهی است که بین سیگنال صوتی که وارد هدفون می شود و زمانی است که شما آن را می شنوید. اگر در حال شنیدن موزیک باشید متوجه آن نمی شوید، اما اگر در حال دیدن یک ویدئو باشید متوجه این عدم هماهنگی خواهید شد.
این تاخیر با توجه به تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری که دارید تفاوت پیدا می کند. بلوتوث 4.0 تاخیر کمی دارد، و در مقایسه با نسخه های قدیمی تر بهتر عمل می کند.

 

3- طول عمر باتری

هدفون های بی سیم خود نیاز به شارژ جداگانه دارند. که ممکن است دارای باتری قابل شارژ و یا باتری های یک بار مصرف استاندارد باشند. برای هدفون هایی که نیاز به فرستنده دارند، معمولا فرستنده نیز خود نیاز به شارژ پیدا می کند. برای هدفون های بلوتوثی طول عمر باتری معمولا باید بین 8 تا 12 ساعت باشد. که باعث می شود بتوانید کل روز از آن ها استفاده کنید. Sony DR-BTN200 قول 40 ساعت را داده است! به یاد داشته باشید که طول عمر باتری به میزان صدا نیز بستگی دارد. هرچه صدای موزیک شما بلند تر باشد، طول عمر باتری کوتاه تر می شود. طول عمر باتری که سازندگان می گویند در بهترین حالت  در نظر گرفته شده است و معمولا کمتر از چیزی است که گفته می شود.
معمولا سه ساعت برای شارژ باتری نیاز است و از یک کابل یو اس بی مینی و یا میکرو استفاده می شود.

 

4- NFC

تنظیم هدفون های بلوتوثی بسیار راحت است. کافی است که آن را با دستگاه صوتی خود – گوشی هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ -جفت (pair) کنید. این کارمعمولا توسط یک نرم افزار بلوتوث که در دستگاه وجود دارد انجام می شود. لازم است که یک کد عبور را در زمان نصب وارد کنید. که می توانید آن را در بروشور هدفون خود بیابید، البته در بیشتر مواقع این کد 0000 می باشد.
البته بعضی هدفون ها NFC را پشتیبانی می کنند ( مانند Sony DRBTN200 ). NFC یک تکنوفوژی دیگر بی سیم است که به دستگاه ها این امکان را می دهد که با قرار دادن آن ها در نزدیکی هم با هم ارتباط برقرار کنند. وقتی که از آن برای اتصال با یک دستگاه با قابلیت  NFC استفاده شود- مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندروید و البته نه آیفون- می توانید هدفون خود را به راحتی با این دستگاه جفت کنید. این تکنولوژی باعث می شود که شما نیازی به کد گذر برای تنظیمات اولیه نداشته باشید و پروسه اتصال دوباره را تسریع می کند.

 

5- کنترل از راه دور

بسیاری از هدفون های سیم دار یک ریموت سیم دار روی کابل خود دارند. که برای پخش، قطع و جلو زدن موزیک ها و همچنین پاسخ دادن و رد تماس استفاده می شود- که معمولا یک میکروفون کوچک نیز دارند. هدفون های بی سیم معمولا این گزینه ها را ندارند. در عوض معمولا همه این گزینه ها در یکی از گوشی ها قرار داده می شوند.
قابلیت دسترسی به این کنترل ها چیزی است که همیشه باید قبل از خرید آن را کنترل کنید. به نظر می رسد که معمولا بیشتر به زیبایی آنها توجه می شود تا کارایی آن ها که باعث می شود یافتن این کنترل ها بسیار دشوار شود، به خصوص اگر در باشگاه ورزشی باشید.

 

6- شکل و اندازه

هدفون های بی سیم معمولا در سه مدل استاندارد می آیند: بالای گوش، روی گوش و در گوش. دو مدل اول بیشتر شبیه به مدل های سیم دار هستند و مانند آن ها عمل می کنند. اما مدل های توی گوشی تا حدی متفاوتند.
برای این که رادیو بلوتوثی و باتری در آن ها جای گیرد ( مانند JayBird BlueBuds X) یا گوشی های بزرگتری دارند و یا دو جز آن ها با یک کابل به هم متصل هستند، و یا این که اندازه آن ها معمولی است اما یک پشت گردنی ضخیم دارند که وسایل الکترونیکی را در خود جای می دهند. نسل بعدی هدفون های بلوتوثی میان گوشی البته متفاوت هستند.
Dash از شرکت Bragi گوشی هایی هستند که بدون نیاز به کابل و یا پشت گردنی در گوش قرار می گیرند. همچنین آن ها دارای 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند. FreeWavz گوشی های بزرگتری طراحی کرده است. هر دو این هدفون ها قابلیت هایی برای تناسب اندام از جمله مانیتور ضربان قلب را نیز دارند.
البته مشخص است که طول عمر باتری مدل های کوچک کمتر از مدل های بزرگ تر می باشد.

 

نتیجه گیری 

تقریبا همه سازندگان هدفون انواع هدفون های بلوتوثی و همچنین هدفون های سیم دار را تولید می کنند.
در حالی که کسانی که به طور حرفه ای موزیک گوش می دهند به هدفون های سیم دار علاقه بیشتری دارند، برای بیشتر کاربران- گوش دادن به موزیک با هدفون های بی سیم بسیار جذاب تر است.
این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و کیفیت صدا، طول عمر باتری و ظاهر و همچنین قابلیت های دیگر آن ها روز به روز در حال بهبود است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


80 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رضا

پنج‌شنبه, 04 آذر 1395

سلام.خسته نباشید هدست من سه ساعت شارژ نمیگیره بعد یه ساعت چراغش خاموش میشه و دیگه شارژ نمیگیره جریانش چیه!؟

پاسخ

ریحانه

جمعه, 15 بهمن 1395

سلام ببخشید من تقریبا یک روز هدفونم تو شارژ بوده بعد که از تو شارژ دراوردم فقط یه چشمک ابی میزنه نه خانوش میشه نه دیگه صدا پخش میکنه

پاسخ

صدی

سه‌شنبه, 17 اسفند 1395

اره اره واسه منم همینه .نمیدونی باید چیکار کنیم الان

پاسخ

صدی

سه‌شنبه, 17 اسفند 1395

اره اره واسه منم همینه .نمیدونی باید چیکار کنیم الان

پاسخ

ali

چهارشنبه, 18 اسفند 1395

سلام چند ساعت هدفون را شارژ کنیم مدلش LG بلوتوثم میخوره

پاسخ

.

پنج‌شنبه, 03 تیر 1400

۱ساعت یا اگه شارژ نشد یک ساعتو نیم بیشتر از اون به شارژ وصل باشه به مرور خراب میشه

vavava54321

شنبه, 28 اسفند 1395

منم همینطوره

پاسخ

هستیا

دوشنبه, 30 اسفند 1395

سلام من کابل یو اس بی رو وصل میکنم که شارژ بشه ولی شروع به خوندن آهنگ میکنه و وقتی که دکمه off رو فشار میدم کلا دیگه نه شارژ میکنه ن چیز دیگه و وقتی کابل یو اس بی رو در میارم دیگه اصلا نمیخونه یا کار نمیکنه...!میشه راهنماییم کنین که چجوری شارژش کنم؟؟؟

پاسخ

علی

سه‌شنبه, 11 شهریور 1399

جنی شده

علی

سه‌شنبه, 11 شهریور 1399

جنی شده

دانیال

سه‌شنبه, 01 فروردین 1396

سلام من یه هدفون نیا گرفتم از وقتی که گرفتم صدای خواننده خیلی کمه ولی صدای ریتمش معمولیه

پاسخ

امیر

جمعه, 12 اردیبهشت 1399

احمق خوب صدا هدفونو درست کن یا تنظیمات گوشیت به هم ریخته

محمد

چهارشنبه, 28 آبان 1399

خوانندش نیاز به اب ولرم داره گلوش گرفته

نوید جون

دوشنبه, 20 بهمن 1399

منم هدفونم نیا است اما عالی کار می کنه

mahdi shahi

چهارشنبه, 02 فروردین 1396

من هدست نیا دارم وقتی قیلا میزدم تو شارژ چراغ قرمز روشن الان وقتی میزنم تو شارژ چراغش روشن نمیشه ممنون میشم اگه جواب بدید

پاسخ

mahdi shahi

چهارشنبه, 02 فروردین 1396

من هدست نیا دارم میزنم شارژ چراغ قرمز روشن نمیشه میشه یه کمکی کنید

پاسخ

مرسا

پنج‌شنبه, 25 اردیبهشت 1399

نوید جون

دوشنبه, 20 بهمن 1399

احمق باید موقع شارژ خاموش باشه
و با شارژر خودش شارژ بشه

Mehrdad

سه‌شنبه, 08 فروردین 1396

مال منم همينطورشده ولى وقتى ميزنم توشارژيه كم روشن ميمونه وبعدخاموش ميشه لطفا راهنمايي كنين

پاسخ

Mehrdad

سه‌شنبه, 08 فروردین 1396

مال منم همينطورشده ولى وقتى ميزنم توشارژيه كم روشن ميمونه وبعدخاموش ميشه لطفا راهنمايي كنين

پاسخ

ستی

شنبه, 12 فروردین 1396

سلام من تازه هدست نیا گرفتم توی شارژ زدم از ساعت شیش الان ساعت یازده...هنوز چراغش قرمزه وقتی شارژ بشه چراغ تغییر رنگ میده یانه؟؟؟

پاسخ

امیر علی

چهارشنبه, 21 آبان 1399

نه خاموش نمیشه

نوید جون

دوشنبه, 20 بهمن 1399

سلام نه باید ۸ ساعت تو شارژ باشه
منم هدفونم نیا است وقتی خریدم همین را فروشنده گفت

کیان

سه‌شنبه, 02 خرداد 1396

سلام من هدفون بی سیم SONY S110 خریدم و همراهش کابل aux نبود! یعنی فروشنده برداشته؟

پاسخ

محمد

سه‌شنبه, 03 تیر 1399

من الان یه روزه که تو شارژه ولی وقتی از شارژ در میارم دیگه کار نمی

ارین

شنبه, 20 خرداد 1396

اره چون هر نوع هدفون حتی اگر قلابی هم باشد یک AUXبه همراه خود دازند

پاسخ

...

دوشنبه, 05 تیر 1396

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم که از کجا میتونم بفهمم که هدفونم کاملا شارژ شده؟

پاسخ

امیر علی

چهارشنبه, 21 آبان 1399

دوساعت بزن برق.... باید چهار ساعت کار کنه والا باطری رفته

nastaran

دوشنبه, 05 تیر 1396

نه عوض نمیشه
فک کنم 2 و نیم شارژکافی باشه

پاسخ

nastaran

دوشنبه, 05 تیر 1396

نه عوض نمیشه
فک کنم 2 و نیم شارژکافی باشه

پاسخ

رامین قزوینه

چهارشنبه, 07 تیر 1396

سلام ببخشید من یه هدفون سونی دارم خیلی عالیه ولی بعد از یه مدت طولانی وقتی داشتم آهنگ گوش میدادم یهو خاموش شد البته قبلش مدت زیادی به شارژ نزده بودم حالا وقتی به شارژ میزنم شارژش پره و بدون مشکل کار میکنه ولی وقتی از شارژ در میارم بازم دیگه روشن نمیشه یعنی اصلا اگر سیم شارژ بهش وصل نباشه کار میکنه تو رو خدا کمکم کنید...

پاسخ

محمد

شنبه, 26 بهمن 1398

سلام رامین عزیز باطری هدفون شما یا قطع شده یا خراب شده

saman

جمعه, 09 تیر 1396

سلام من هدفون بیتس stn 10 خریدم و زدم شارژ 5ساعت زدم به شارژ ولی هنوز چراغش خاموش نمی شد وقتی میزنی به شارژ هدفون کار می کنه ولی وقتی می کشم از شارژ دیگه کار نمی کنه ممنون می شم کمکم کنید

پاسخ

رامین قزوینه

شنبه, 10 تیر 1396

بازم سلام ببخشید من وقتی هدفونم و به شارژ میزنم کاملا شارژه ولی وقتی از کابل خارجش میکنم اصلا روشن نمیشه
فقط وقتی به کابل شارژ زدم کار میکنه ترو خدا بهم بگید چیکار کنم انگار شارژ توش ذخیره نمیشه کمکم کنید دارم دیوونه میشم ؟

پاسخ

نوید جون

دوشنبه, 20 بهمن 1399

شما عجولید باید ۸ ساعت تو شارژ باشه

رامین قزوینه

دوشنبه, 12 تیر 1396

مدل هدفونم SONY S110 هستش

پاسخ

رامین قزوینه

سه‌شنبه, 13 تیر 1396

واقعا از سایت بی نظیر شما ممنون هستم که انقدر خوب پیگیر مشکلات هدفون ما هستید از تون تشکر میکنم.
لطفا میشه بگید چطوری باید هدفونم رو باید به تنظیمات اولیه ریست کنم؟

پاسخ

رامین قزوینه

چهارشنبه, 14 تیر 1396

ممنونم که سعی کردید که هدفونم رو درستش کنم من همه کار های که گفتی و انجام دادم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد دیگه دارم ازش نا امید میشم دیوونم کرد به نظر شما چیکار کنم راه حلی یا چیز دیگه ای به ذهنتون نمیرسه من که دیگه کم آوردم؟

پاسخ

نادیا صفرخانی

پنج‌شنبه, 15 تیر 1396

تست تست تست تست تست تست تست

پاسخ

کاوه

یک‌شنبه, 18 تیر 1396

سلام
ببخشید من یه هدفونی میخواستم که باتری خور باشه یعنی بشه باتریشو تعویض کرد، میخواستم ببینم هدفونای سری stn بیتس این قابلیتو دارن؟ اگه ندارن ممنون میشم چندتا مدل با این قابلیت بهم معرفی کنین

پاسخ

محمد

شنبه, 26 بهمن 1398

من یک نوع از این باطری خورا توی دیجیکالا دیدم نمایشگرم داره برو دیجیکالا پیداش کن

کاوه

یک‌شنبه, 18 تیر 1396

سلام دوست عزیز
ببخشید من هم میخواستم که هدفون شمارو بخرم میخواستم بدونم باتریش قابل تعویضه؟
هدفون شما زیر مجموعه بیتس استودیوه؟

پاسخ

محدثه

دوشنبه, 26 تیر 1396

سلام ببخشید من هدفونمو به شارژ زدم و کامل شارژ شده ولی روشن نمیشه میشه بگین مشکل از کجاس؟هدفونم wirelessمدلMS-BTهست.تورو خدا جواب بدید ضروریه

پاسخ

هستی

سه‌شنبه, 17 مرداد 1396

سلام ، مدل هدفون من stn 16 است. همون اولا که خریدمش بدون مشکل شارژ می گرفت ولی الان که حدود دو ماه میگذره به زحمت شارژ میگیره و مدام چراغش موقع شارژ خاموش و روشن میشه و خیلی سخته تا توی وضعیت شارژ قرارش بدی. حتی با یه تکان خیلی خیلی کوچیک هم چراغش خاموش میشه و دیگه شارژ نمیگیره. میشه بگید مشکل از هدفونه یا باید سیم شارژر رو عوض کنم؟

پاسخ

مسیح آریان مهر

دوشنبه, 26 اسفند 1398

درود، کابل شارژر رو موقتا عوض کنید اگه جواب نگرفتید درگاه شارژر(یو اس بی) رو از داخل هدفون بررسی کنید. برای این کار باید هدفون رو باز کنید.

عبداللهی

سه‌شنبه, 24 مرداد 1396

سلام ببخشید من یه هدفون مدل nia 8-851s دارم که مدتیه گوشی سمت چپش کار نمیکنه ینی اصلا ازش صدا پخش نمیشه باید چکار کنم؟

پاسخ

abdollahi

سه‌شنبه, 24 مرداد 1396

سلام ببخشید من یک هدفون مدل nia 8-851s دارم که چند روزی هست گوشی سمت چپ کار نمیکنه اصلا ازش صدا پخش نمیشه باید چیکار کنم؟

پاسخ

mohammad Ebrahim

دوشنبه, 17 مهر 1396

انگشتتون رو روی کلیک روشن نگه دارید

پاسخ

Nazi

دوشنبه, 01 آبان 1396

سلام خسته نباشید من تازگی هدفون نیا مدل Q8-851S رو گرفتم هیچگونه مشکلی نداره اما وقتی به هنذفری بلوتوثش وصل میشم برای مکالمه در حین مکالمه صدای من مدام قطع و وصل میشه و برای طرف مقابلم نمیره با گوشیای دیگه ام تست کردم مشکلی نداشت اما برای گوشی خودم این مشکل رو داره میشه لطفا کمکم کنید مرسی مدل گوشیمم سامسونگ گلکسی نوت 4

پاسخ

majid ممم

جمعه, 05 آبان 1396

سلام
من یک هد ست stn-16 دارم یک دفعه چراغ ابی روشن شد و هد ست اصلا خاموش نمیشه کار هم نمیکنه کسی میدونه علتش چیه؟

پاسخ

Setia

شنبه, 20 آبان 1396

سلام.من یک هدفون Q8_851sخریدم ولی بادکمه ی تنظیم ولومش صداش تغییری نمیکنه اگه با بلوتوثش به تبلتم وصل بشم میشه صداشو با تبلت کم و زیاد کرد ولی وقتی رم میزارم داخل هدفون صداش خیلی زیاده میشه بگید چیکارکنم؟

پاسخ

Mjt

سه‌شنبه, 07 آذر 1396

سلام، من هد ست مدلBT دارم ، مموری میخوره، قبلا روی مموری آهنگ ریختم مشکلی نداشت، دوباره اومدم آهنگ بریزم ایندفعه مموری رو اصلا نمیشناسه، مموری رو داخل لب تاب که میزارم میشناسه و آهنگا پخش میشن ولی هدستم دیگه اونو نمیشناسه، چکار باید بکنم؟

پاسخ

M.T

پنج‌شنبه, 23 آذر 1396

سلام هدفون من هم همین طوری هستش هدفون یکی از دوستام هم همین شکلی بود فکر کنم همه هدفون ها همین شکلی باشه فقط با خود هدفون باید صداش رو کم و زید کنید

پاسخ

علیرضا

پنج‌شنبه, 23 آذر 1396

باید روی دکمه خاموش روشنش چند لحظه نگه دارین یا چند بار کلیک کنید

پاسخ

Mahsa

دوشنبه, 16 بهمن 1396

سلام هدفون من beats stn13_اومدم اهنگ گوش بدم باهاش دیدم خیلی عادی مثه همیشه روشن میشه ولی تا اهنگو پلی کردم پلی نشد و هدفون خی چراغ سبز و ابی میزنه یه مدت دستمو رو دکمه خاموش روشنش قرار دادم ولی خوب نشد الان زدمش شارژ ولی باز همنجوره چیکار کنم

پاسخ

مسعود

چهارشنبه, 18 بهمن 1396

سلام. باید باتری درون هدفون رو عوض کنید. باتری توی بازار هست بده تعمیرکار عوضش کنه

پاسخ

عباس

چهارشنبه, 09 اسفند 1396

بزن بشکنش اگه تا راحتی

پاسخ

نگین

دوشنبه, 13 فروردین 1397

باید همون دکمه رو سمت علامت مثبت نگه دارید اگر بخواین زیاد شه اگر کم که بر عکسش

پاسخ

نگین

دوشنبه, 13 فروردین 1397

ببخشید منم همین مدل دارم ولی یه سوال نمیدونم چطور ببینم شارژ اش پره یانه وقتی که تو شارژه

پاسخ

نگین

دوشنبه, 13 فروردین 1397

دقیقا منم همین مشکلو دارم ولی من نیا ست

پاسخ

نگین

دوشنبه, 13 فروردین 1397

Q8_851sسلام من هدفون نیا دارم مدل بعد نمیدونم کی بفهمم شارژش تموم شده و کی پرشده؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ

حدیث

پنج‌شنبه, 16 فروردین 1397

دوستت دارم

پاسخ

Mehran

یک‌شنبه, 29 دی 1398

ایا میکروفون هدفون به صورت جدا هست

پاسخ

سورنا

دوشنبه, 14 بهمن 1398

من یه هدفون نیا x3دارم قبلا میزدم شارژ میشد ولی الان میزنم چراغش خاموش روشن میشع بعدم دیگ خاموش میشع لطفن راهنمایی کنین

پاسخ

موسوی

جمعه, 25 بهمن 1398

سلام من تازه هدفون خریدم اصلا استفاده نکردم ولی وقتی که تو شارژه کار میکنه با بلوتوث. بدون شارڗ کار نمیکنه حتی با سیم کار میکنه ولی وقتی میخوام با بلوتوث کارکنم حتما باید یه سیم بهش وصل بشه و تو شارڗه کار میکنه در حالی که وقتی شارژنیست ولی با سیم وصلم کار میکنه چیکار کنم یه هفته هم نیست دارمش

پاسخ

سیاوش

یک‌شنبه, 27 بهمن 1398

س.
باتری هدفون ات مشکل داره، بایستی جایگزین شه.
وقتی باسیم 3.5 اودیو وصل میکنی، برد روشن نیست تا باتری بخواد و هدفون کار می کنه.
برای بلوتوث باتری می خواد که خراب شده.
ممکنه جنس انبار مونده باشه، تو راه گرم اش شده باشه و ... که باتری اش زود خراب شده.

موسوی

جمعه, 25 بهمن 1398

چیکارکنم من هدفونم فقط وقتی به شارڗ وصله با بلوتوث کار میکنه اگه تو شارژ بمونه درست میشه با سیم کار میکنه ولی با بلوتوث فقط وقتی تو شارڗه چیکار کنم من تازه اینو خریدم

پاسخ

سانا

یک‌شنبه, 31 فروردین 1399

سلام وقت بخیر،من به تازگی یه هدفون sodo-1001 خریدم، میخواستم بدونم چه مدت باید شارژش کنم تا بتونم یه 5 ساعت ازش استفاده کنم؟ چون یه چراغ ابی داره که دائم درحال چشمک زدن هست وتا جایی که اطلاع دارم باید وقتی شروع به چشمک زدن کرد باید خاموش کنی وبزنی به شارژ،ممنون میشم راهنمایی کنید.
با تشکر از سایت خوبتون

پاسخ

زهرا

جمعه, 12 اردیبهشت 1399

من هدفون نیا دارم و یه دفعه و دستم افتاد البته رو فرش افتاد و ضربه زیادی نخورده ولی یه طرف گوشیش وقتی سرم و تکون میدم انگار توش یه چیزی تکون میخوره البته صدا و .. کار میکنه. این ینی این ک چیزی باید توش تکون خورده باشه یا جدا شده باشه؟ اگ میشه راهنمایی کنین ک چیکار کنم ممنون

پاسخ

محمد

سه‌شنبه, 03 تیر 1399

میشه بگی چجوری شارژش کنم

Enekas

چهارشنبه, 04 تیر 1399

من دیروز خریدمش همینو مشکل دارم
فک کنم کلا مدلش اینجوریه :/

Enekas

چهارشنبه, 04 تیر 1399

من دیروز خریدمش همینو مشکل دارم
فک کنم کلا مدلش اینجوریه :/

علی نوری فرد

جمعه, 10 مرداد 1399

بله احتمال داره بلنگوی داخلش از جاش در اومده باشه باید باز بشه و در جای خودش قرار بگیره و چسب بشه

M.A

دوشنبه, 15 اردیبهشت 1399

سلام من هدفون بی سیم zealot دارم مدل sparkle b570، می خوام براش سیم بخرم سوالم اینه که اگه سیم بهش بزنم شارژش دیگر تر تموم میشه یا به همون مقدار شارژ نگه میداره که بدون سیمش هم هست؟

پاسخ

همونه

چهارشنبه, 07 خرداد 1399

همون قدر قبلي

رامتين

چهارشنبه, 07 خرداد 1399

عالي

پاسخ

مهدی

پنج‌شنبه, 26 تیر 1399

سلام من هدفون دارم که میزارم به شارژ شارژ نمی شه بعد میخام روشنش کنم بعد 10ثانیه خاموش میشه مشکل چیه

پاسخ

امیررضا باقری

سه‌شنبه, 07 مرداد 1399

سلام خیلی ممنون بابت این مقاله ی عالیتون و خسته نباشید ، میدونم که خیلی زحمت ها میکشید

پاسخ

M

جمعه, 17 مرداد 1399

سلام
من هدفون نیا دارم الان چند وقته که می زنم تو شارژ چراغش روشن نمیشه بعد فقط وقتی تو شارژ هست اهنگ پخش می کنه لطفا بگید چیکارش کنم

پاسخ

مهدیه

چهارشنبه, 22 مرداد 1399

سلام من یه هنزفری بلوتوثی i11twsخریدم اما از همون اول که زدم به شارژچراغش روشن نمیشه مشکلش چیه‌؟

پاسخ

محمدصالح

دوشنبه, 27 مرداد 1399

سلام...
میخوام بدونم هدفون بیتس stn16چطور به رادیود متصل میشه ...
دکمه Mروی هدفونوومیزنم ولی اتفاقی نمیافته...
ممنون میشم...

پاسخ

m...

سه‌شنبه, 12 اسفند 1399

سلام من هدفون q8 851s تازه گرفتم هیچیش مشکل نداره فقط جا هندزفریش وقتی بهش هندزفری یا کابلAUX وصل میکنم هدفون خاموش میکنه لطفا میشه مشکل رو بگین

پاسخ

m...

سه‌شنبه, 12 اسفند 1399

سلام من هدفون q8 851s تازه گرفتم هیچیش مشکل نداره فقط جا هندزفریش وقتی بهش هندزفری یا کابلAUX وصل میکنم هدفون خاموش میکنه لطفا میشه مشکل رو بگین

پاسخ

ثبت نظر