لکو Le Max2 ؛ نمایشگر 5.7 اینچی QHD در کنار رم 6 با قیمت کمتر از 400 دلار !

لکو Le Max2 ؛ نمایشگر 5.7 اینچی QHD در کنار رم 6 با قیمت کمتر از 400 دلار !

این دستگاه از تاریخ 25 آوریل ( 6 اردیبهشت ) در چین عرضه می شود !

سازنده بزرگ چینی لکو (LeEco) ، که در گذشته با نام لی تی وی (LeTV) شناخته می شد ، اخیرا از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی کرده است ؛ دستگاهی که با در نظر گرفتن مشخصات فنیش باید آن را یک هیولا دانست . این گوشی هوشمند در چین به صورت عادی و در سایر کشورهای جهان از طریق فروش آنلاین شرکت لکو عرضه می شود .

لی مکس 2 (Le Max2) اولین گوشی هوشمند از لکو می باشد که به یک رم 6 گیگابایتی مجهز است و به زودی قرار است وارد بازار شود . البته باید این نکته را بیان کرد که رم این دستگاه تنها دلیل برجسته بودن آن در مقایسه با سایر گوشی های پرچم دار موجود در بازار نیست .

قیمتی که لکو برای گوشی جدید خود تعیین کرده است تن سازندگان بزرگ جهان را به لرزه می اندازد ؛ علت گفتن چنین چیزی این است که پیشرفته ترین مدل لی مکس 2 کمتر از 400 دلار قیمت دارد که با توجه به چنین مشخصاتی کاملا مبهوت کننده می باشد . لکو در نظر دارد لی مکس 2 را با پلت فرم EUI 5.8 که بر مبنای اندروید 6 مارشمالو ساخته شده است ، عرضه کند . ظاهرا سازنده چینی می خواهد این گوشی هوشمند را در سه مدل با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (325  دلار ) ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (355  دلار ) و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ( 385 دلار ) وارد بازار کند . 

کاربران چینی می توانند از تاریخ 26 آوریل ( 7 اردیبهشت ) این گوشی هوشمند را در چین خریداری کنند اگر چه که لکو پیش فروش گوشی پرچم دار جدید خود را از هم اکنون آغاز کرده است . 

اولین USB نوع C صوتی مجهز به فناوری انحصاری CDLA

لی مکس 2 اولین موبایلی هست که در جهان با استاندارد جدید Continual Digital Lossless Audio ( جایگزین جک هاس صوتی 3.5 میلی متری قدیمی ) وارد بازار می شود . این گوشی هوشمند به یک پردازشگر چهار هسته ای 64 بیتی 2.15GHz کوالکوم اسنپدراگون 820 ، واحد پردازش گرافیکی آدرنو 530 و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه های Micro SD مجهز است . ویژگی منحصر به فرد دیگر لی مکس 2 نمایشگر 5.7 اینچی 2560 در 1440 پیکسلی QHD لمسی خازنی IPS آن می باشد که 450 nits روشنی را در اختیار کاربر می گذارد . 

لی مکس 2 از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2  و یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی اصلی مجهز به فلش دو مرحله ای LED ، سنسور تصویر برداری IMX230 ، گشودگی f/2.0 ، لنزهای 6P ، ظرفیت فیلم برداری 4K ، قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت و قابلیت OIS بهره می برد . 

از دیگر مشخصات این دستگاه دو سیم کارته می توان به اسکنر اثر انگشت آلترا سونیک Sense ID کوالکوم مجهز به فناوری امنیتی بیومتریک و سنسور مادون قرمز ، قابلیت های اتصالی 4G LTE و بلوتوث 4.2 ، پورت USB نوع C ، باتری 3,100 mAh و قابلیت شارژ سریع 3.0 اشاره کرد . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر